امانتداری ماموران آتشنشانی بندر ماهشهر در دل آتش

خورنا -ماجرای امانتداری ماموران فداکار آتشنشانی بندر ماهشهر در تحویل مقدار زیادی پول و طلا که در ناحیه صنعتی صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر، شب گذشته مامورین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری که برای اطفاء حریق یک واحد مسکونی در ناحیه صنعتی اعزام شدند، در حین خاموش کردن آتش مقدار زیادی پول و جواهرات را از میان شعله های آتش خارج و آن را در حضور مامورین انتظامی و حراست پتروشیمی به صاحب خانه تحویل می دهند و صاحب خانه از این اقدام ماموران آتش نشانی صمیمانه قدردانی کرد.

یکی از مامورانی که این امانت گرانبها را به صاحبش بازگردانده بود با بیان اینکه مامورین آتش نشانی انسانهای فداکار، وظیفه شناس وامانتداری هستند، گفت: لحظه ای که همنوعان خود را از میان آتش نجات میدهیم و تلاش میکنیم اموال او را نیز سالم از میان آتش خارج کنیم به مانند این است که تازه از مادر متولد شده ایم و شیرینی آن لحظه را با شیرین ترین عسل دنیا عوض نمیکنیم.

وی ادامه داد: خوشحالی نجات یافتگان، سلامت و رضایت آنان از هرچیز گرانبهایی برایمان با ارزشتر است.

این مامور مخلص و فداکار تصریح کرد: ما شیعه جعفری هستیم و این اخلاق را اسلام و ائمه اطهار و بزرگان دین به ما آموخته اند و چه بسا رسم امانتداری را نیز از پدر و مادر آموخته ایم و اگر ۱۰۰ بار دیگر در این مسیر قرار بگیریم از این امتحان سربلند بیرون خواهیم آمد.

روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر نیز به نوبه خود به این مامورین فداکار وامانتدار شهر درود میفرستد و از خداوند منان سلامتی، عزت و تندرستی آنان را آرزومند است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *