آغاز اردو تیم کشتی نوجوانان سینا صنعت ایذه در ارمنستان

خورنا / بیگلری ، تیم کشتی نوجوانان سینا صنعت ایذه که جهت بر پایی اردو هشت روزه به ارمنستان سفر کرده است از دیروز تمرینات خود را از سر گرفته است .
ملک محمد بویری سرمربی نامی و کاربلد تیم های کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه نتیجه این اردو بعدها مشخص می شود افزود : هدف از تشکیل این اردو پشتیبان سازی برای آینده کشتی سینا صنعت است و نتیجه این اردو در آینده مشخص خواهد شد .
بویری گفت : برای اولین بار است که تیمی از ایذه یا بهتر بگوئیم استان و یا حتی کشور خارج از تیم های ملی پایه تیمی در رده سنی نوجوانان اردویی را در خارج از کشور برگزار کند اما با درایت مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل محبوب و سختکوش سینا صنعت ایذه این اردو بر پا شده و جا دارد از زحمات و مساعدت های وی تشکر و قدرانی کنیم البته یک سوال دارم به آنهایی که فقط حرف می زنند چرا از اسپانسر و حامی کشتی ایذه قدرانی نمی کنند .
سرمربی با دانش و بی ادعا سینا صنعت ایذه در ادامه در مورد برنامه های این اردو اظهار کرد : در اردو ۸ روزه علاوه بر تمرینات بدنسازی در یک تورنمنت بین المللی نیز شرکت خواهیم کرد که امروز وزن کشی هست و طی دو روز نیز مسابقات برگزار خواهد شد .
اسامی کشتی گیران و کادر فنی : علی مهمدی، نیما محمدی نریمان مهمدی، شایین بداغی، نیما اسکندری، محمدامین صیدی محمد امین احمدپور ، امید محمودی، فرشاد مردانی
کادر فنی :
سرمربی : ملک محمد بویری مربی : فروتن حیدری
سرپرست : مجید مولایی
نماینده هیات کشتی خوزستان: جمال حمیدی

img-20161102-wa0008