پیام تسلیت دکتر کیانوش راد در پی شهادت “حاج حبیب جنت مکان”

خورنا سردار سرافراز “حاج حبیب جنت مکان ” فرزند غیور و دلاوری از اهواز ولایتمدار خطه کربلای ایران ،رزمنده دلاور گردان های امیرالمومنین ع و جعفر طیار ع در ۸ سال دفاع مقدس در مسیر جهاد و مبارزه با گروهک های تکفیری و ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی ،آل سعود و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار جان خویش را در طبق اخلاص نهاد و تقدیم خط سرخ ولایت کرد.

در پی این شهادت، دکتر محمد کیانوش راد پیام تسلیت و همدردی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

امروز سوگمندانه برای خود گریستم. شهادت حبیب جنت مکان رو به همه دوستان و خصوصا خانواده ایشان باید تسلیت گفت. حبیب پس از ازادی از بازداشتم، از تهرانسر برای دیدار به منزلمان امد و از محبت هایش شرمنده شدم. او مخالف دیدگاه من بود، او عاشق ارمانهایش بود. اما بزرگوارانه و با تن مجروحش به دیدارم امد. روحش شاد.  انسان بودن به خط و ربط و جناح و دسته و گروه نیست. محبت و عشق ورزیدن به هم وجه ممیز انسان بر حیوان است. او با عشق به ارمان هایش و برای رهایی مردم ستمدیده لباس جهاد را همچون گذشته بر تن نمود. شهادت زیبنده چنین بزرگانی است. در برابر عظمت چنین روح های بزرگی، جز شرمندگی برایمان چیزی نمانده.

یادشان و راهشان، همواره جاودان… محمد کیانوش راد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هدا واقعا انسان شریف و بزرگی بود .روحش شاد
  • علی دهقان شهادت برادر و همرزم عزیزم به رهبرم وخانواده محترم جنت مکان وتمامی همرزمانم در دراگاه پرودگار و اقا امام حسین تسلیت میگویم مردی خندان روحیه بچههای دفاع حق علیه باطل رفت بادش گرامی روحش شاد.علی دهقان از اتریش
  • بهزاد آشنا شهید نظر میکند به وجه الله . روحش شاد ویادش گرامی
  • بندر ماهشهر سلام و صلوات بر شهدا