مدیریت برق شهرستان بندرماهشهر در خصوص عدم روشنایی برخی معابر خواستار همکاری و اطلاع رسانی شهروندان شد

سهراب قهرمانی – خورنا مدیریت برق شهرستان بندرماهشهر در خصوص عدم روشنایی برخی معابر خواستار همکاری و اطلاع رسانی شهروندان در این مقوله شد.

مدیریت برق شهرستان بندرماهشهر، در حاشیه بازدید و سرکشی از محلات مختلف شهرستان به خبرنگار خورنا بیان کرد: آماده پذیر انتقادات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده دوستان و همشهریان ارجمند در راستای بهبود خدمات رسانی هستیم.

سبک بار افزود: با توجه به اینکه سالجاری از مقام معظم رهبری سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی نام گزاری شده است و هیچ حرکتی بدون همکاری و حضور مردم به نقطه مطلوب و مورد نظر نمی رسد لذا از عموم شهروندان خواهشمندیم در راستای توسعه بیشتر شهرستان بیشتر از پیش با پیشنهادات و اطلاع رسانی های خود ما را مورد عنایت خود قرار دهند تا انشاالله بتوانیم جوابگوی مقام شامخ مردم شریف و بزرگوار شهرستان بندر ماهشهر باشیم.

مهندس سبک بار در خصوص تاریکی بعضی از معابر و کوچه های گفتند شهروندان با همکاری و اطلاع رسانی خود ما را در این مقوله و سایر اتفاقات و مشکلات برق شهرستان یاری نمایند تا طبق برنامه های زمان بندی شده نسبت به رفع نواقص و مشکلات اقدام نماییم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خوزستان خواهشن پارکها ماهشهر و خیابانهای اصلی به خصوص خیابان شلوغ منتظری روشنتر کنین
  • معشوری با تشکر از این حرکت بجا.. اما ای کاش شماره تماس یا نشانی سامانه اینترنتی یا سیستم پیام گیر جهت اطلاع رسانی و همکاری شهروندان درنظر گرفته میشد...
  • حیدری باسلام.مصاحبه بدنیست به کی بگیم بلوارشهرداری فاز۳احتیاج به روشنایی داره
  • شهروند فاز2 فاز ۲ کوچه سردار۱ کلا خاموشه چندبار هم با عزیزان تماس گرفته شد و قول مساعد دادند ولی تا الان خبری نشد....
  • همشهری با سلام جناب آقای مهندس سبکبار متاسفانه دلسوزان اداره برق ماهشهر همه بازنشسته شده یا از این شهرستان رفته اند کسانی که قبلا از وقت استراحت خود گرفته و ازوضعیت روشنایی کوچه ها و خیابانها بازدید می کردند . چرا باید بعد از بازنشستگی امثال چشم براه ها وضعیت برق ماهشهر به این شکل درآید. چرا آنها نسبت به شهر وآسایش مردم احساس مسئولیت می کردند ولی نیروهای جایگزین ذره ایی احساس مسئولیت ندارند واقعا جای تاسف است که چه کسانی به جای آنها بر سرکار هستند . امیدوارم جنابعالی بعنوان یک مدیر بتوانید دغدغه ها و نیاز های مردم را ببینید و سعی در برطرف کردن کاستی ها داشته باشید نه اینکه چشمتان را بر روی همه چیز ببندید . با تشکر
  • ناشناس خواهشن برق شهرک رجایی الان ۴ساعت قطعه خواهشن برسی کنید