ثابت شد برنامه های گردشگری بندرماهشهر قابل توسعه می باشند/ پروژه رادیو بندر دوباره از سر گرفته می شود

آمنه محتشمی – خورنا اولین جلسه شورای اداری سال۹۴ شهرستان بندر ماهشهر در فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه پس از تلاوت قرآن کریم و نمایش کلیپ گزارش عملکرد ستاد نوروزی در ایام نوروز،هر یک از ائمه جمعه شهرستان ضمن تبریک ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)وهمچنین ولادت امام خمینی (ره)سخنانی پیرو مقام والای زن در اجتماع بیان نمودند.

سالم عبادی معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تشکر و قدر دانی از اصحاب رسانه و عملکرد برخی از دستگاهای اجرایی در سال گذشته گفت:خوشبختانه در ایام نوروز امسال نسبت به سال های گذشته شاهد افزایش شمار مسافران نوروزی و مدت اسکان آن ها در شهرستان بودیم که نتیجه تلاش های قابل تقدیر برخی دستگاه های اجرایی ست.

وی با اعلام کسب امتیاز ۱۰۰%کیفیت عملکرد کمیته هلال احمر از بین سایر کمیته های ۹ گانه ستاد نوروزی تصریح کرد:لازم به ذکر است برخی عملکرد ها در ایام نوروز سال ۹۴ برجسته بوده از جمله برگزاری تور گردشگری توسط شهرداری و شورای شهر ماهشهرونیروی دریایی منطقه سوم سپاه،پرداختن شهرداری بندر امام به استقبال از مسافران در پارک خلیج فارس و ساحلی،برپایی سفره هفت سین شهرداری چمران،تور گردشگری صنایع و همچنین اطلاع رسانی مناسب ستاد اسکان نوروزی،بنابراین ثابت شده برنامه های گردشگری این شهرستان قابل توسعه می باشد از این رو این امر مستلزم برنامه های مناسب در طول سال است.

در ادامه حاج حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بعد از بیان سخنانی پیرو نام گذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری جهت وحدت و همدلی همه جانبه دولت و ملت و جلوگیری از ایجاد اختلاف از جانب دشمنان بیان کرد:شهرستان بندر ماهشهر از موقعیت بسیار مناسبی از نظر منابع نسبت به سایر شهرستان ها برخوردار است از این رو جهت توسعه و آبادانی آن ضرورت دارد تمامی دستگاه ها در فعالیت های خود به سه رکن مهم مدیریت،منابع وبرنامه ریزی بپردازند که مستلزم توجه ویژه مسولین به امر برنامه ریزی و مدیریت صحیح آن است.

آقای قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی و همچنین انتقاد از برخی از آن ها در سال گذشته،به لزوم ارایه کار نو در سال جدید تآکید نمود و گفت:شهرستان بندر ماهخشهر از ظرفیت ها و امکانات بسیار مناسبی برخور دار است ولی متآسفانه تا به حال پیشرفتی که شایسته این شهرستان باشد مشاهده نشده بنابراین خواهش بنده از مسولیت این است که با استفاده بهینه از منابع همگام با سند توسعه چشم انداز شهرستان در توسعه آن تلاش مضاعف نمایند.

فرماندار شهرستان ماهشهر از دوباره سر گرفتن پروژه رادیو بندر در شهرستان ماهشهر خبر داد و گفت:پروژه رادیو بندر ماهشهر که زیر ساخت های راه اندازی ولی به دلیل تغییر مدیریت صدا و سیمای استان مدتی متوقف شد اکنون با پیگیری های مکرر دوباره از سر گرفته می شود.

ایشان در رابطه با مذاکرات تیم هسته ای کشور و دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد:بیانیه ای که قراءت شد چهارچوبی ست جهت اجرای برنامه ها ولیکن همان طور که تیم مذاکره کننده بیان نمودند تا به حال کاری انجام نشده و در ادامه با پیروی از اصول و خط مشی رهبری در مورد اجرا شدن و نشدن آن تصمیم گرفته خوهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *