بانوان کاراته کار هفتکلی مقام اول استان خوزستان را کسب کردند / عدم حمایت مسئولین از ورزشکاران + عکس

خورنا: چرا که به جز تعدادی از ورزش های مطرح مثل فوتبال و فوتسال، رشته های ورزشی دیگر در بی توجهی کامل به سر می برند؛ جالب است که علت این بی توجهی را نبود اعتبار مطرح می کنند نه بی اهمیتی و بی توجهی تا جایی که همین دلایل ورزشکاران ما را بدون انگیزه و اشتیاق کرده است.

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، بانوان شهرستان هفتکل جمعه ۲۴ بهمن ماه جاری در مسابقات لیگ کاراته استان خوزستان به رقابت با تیم های آبادان، ایذه، باغملک، اهواز، ماهشهر و اندیمشک پرداخت.

 

در این مسابقات که بانوان هفتکلی با مربی گری مریم لرکی در کمپلوی شمالی شهرستان اهواز شرکت کردند، با قلبه بر حریفان خود، مقام اول استان را دربین دیگر شهرستانهای خوزستان کسب کردند.

 

در این مسابقه فاطمه عسکری، غزل چهرازی، فائذه تمبی زاده، معصومه تمبی زاده، زهرا شهراز، هانیه کریمی، فاطمه بهزادی، مریم ممبینی، زهرامکوندی، عسل عسکری، محدثه موسوی، مهدیه موسوی، فاطمه ممبینی ثابت، غزل کاظمی، یلدا سلیمی، فاطمه اصلانی و زهرامرادی حضور داشتند.

 

بر اساس اخبار رسیده به خبرگزاری ندای هفتکل، در این مسابقات که سلیمان اسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل حمایت های خوبی داشتند اما شنیده ایم، نیمی از هزینه این مسابقات توسط بانوان کاراته کار تامین و همکاری خاصی از سوی مسئولین انجام شد.

 

یکی از بانوان شرکت کننده در این مسابقات در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل نیز در خصوص عدم توجه و حمایت مسئولین از ورزشکاران شهرستان هفتکل گفت: ما فقط بدلیل علاقه وافری که به ورزش داشتیم راهی این مسابقات شدیم اما با آنکه از هزینه های شخصی خودمان به این مسابقات رفتیم و مقام اول را در استان خوزستان کسب کردیم، بجز رئیس اداره ورزش و جوانان، غرور برخی از مسئولین هفتکل آن قدر زیاد است که اجازه و توان یک پیام تبریک خالی هم نداشتند.

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

 

به گزارش خبرگزاری ندای هفتکل، امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند.

 

ورزش از مولفه های اساسی و مورد توجه در سلامت هر جامعه ای محسوب می شود که در این راستا نیز نیامند توجه و اعتباربخشی توسط مسئولان است.

اما با این حال شاهد آن هستیم که هیئات ورزشی شهرستان هفتکل برای ادامه کار به اعتبار نیاز دارند و با ادامه این روند و عدم حمایت مسئولین، شاید در آینده ای نزدیک ورزش شهرستان با رکود برخورد کند.

بخش های قابل توجهی از برنامه های تلویزیون، رادیو، مجلات و سایر رسانه های گروهی، به ورزش و اخبار ورزشی اختصاص دارد و خلاصه ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدّی مطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت است.

 

ولی با مشکلاتی که امروزه ورزشکاران هفتکلی از آن حکایت می کنند، اهمیت و اقداماتی مسئولین این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ورزش و ورزش دوستی در جوامع ما انجام داده اند زیر سئوال می رود.

 

چرا که به جز تعدادی از ورزش های مطرح مثل فوتبال و فوتسال، رشته های ورزشی دیگر در بی توجهی کامل به سر می برند.

 

جالب است که علت این بی توجهی را نبود اعتبار مطرح می کنند نه بی اهمیتی و بی توجهی تا جایی که همین دلایل ورزشکاران ما را بدون انگیزه و اشتیاق کرده است.

 

اگر ما یادمان باشد در زمان انتخابات شورای اسلامی شهر هفتکل، اکثر و یا شاید همه کاندیدها شعارها و وعدههای زیادی در خصوص توجه و اهمیت قاطع از ورزش و ورزشکاران می دادند اما گویا بعد از انتخابات پنبه در گوش های خود گذاشتند و دیگر حتی صدای یادآوری ها را هم متوجه نمی شوند.

 

هیئات ورزشی شهرستان هفتکل برای ادامه کار به اعتبار نیاز دارند، چرا که در حال حاضر فقط با علاقه ای که به ورزش دارند در این عرصه فعالیت می کنند، ولی با ادامه این روند و عدم حمایت مسئولین در آینده ای نه چندان دیر ورزش شهرستان به رکود خواهد رسید.

با توجه به مباحث عنوان شده انتظار می رود که مسئولان امر توجه بیشتری به بخش ورزش داشته باشند تا حداقل دلگرمی بیشتری به ورزشکاران زحمتکش داده شود.

 
گزارش از: علی عوض نژاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • varzesh Lotfan hamkari konid.bi eetenaei ta key....?!