معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول از تشکیل ۲۱ کمیته بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان

خورنا حبیب اله آصفی’ روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سالن جلسات این فرمانداری از جمله این کمیته ها را اصناف ، فضاسازی و زیباسازی ، ایثارگری ، ورزش و جوانان ، دانشجویی ، فرهنگیان ، کارگری ، نیروهای مسلح،همیاری و تشکل های مردمی ،زنان و خانواده،کودک و نوجوان،روستایی وعشایری نام برد.

وی افزود:واگذاری یکهزار و ۱۴۰ واحد مسکن مهر ، افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ، برگزاری مسابقات ورزشی ، نمایشگاه کتاب و اجرای کنسرت موسیقی از دیگر برنامه های دهه فجر در این شهرستان می باشد.

فرماندار ویژه دزفول ، استقلال و آزادی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نام برد و گفت:به همت جوانان این مرز و بوم ، روند خودکفایی کشور در بخش های مختلف شتاب گرفته است.

مسوول شورای هماهنگی دهه فجر دزفول نیز در سخنانی دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام دانست و گفت:برنامه های دهه فجر در شهرستان دزفول با محور مردمی برگزار می شود.

حسن پورکیانی افزود:باید تلاش کرد تا دستاوردهای نظام اسلامی در این ایام به درستی به نسل جوان منتقل شود.

وی برگزاری جشن انقلاب در مناطق محروم ،همایش انقلاب اسلامی و استحکام خانواده،جشن شکوفه های انقلاب ،مسابقات ورزش های بومی محلی ، جشنواره بازی های کودکان ،همایش پیاده روی ،جشنواره مد و لباس بانوان از دیگر برنامه های دهه فجر در دزفول اعلام کرد.
منبع ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *