۱۱ طرح عمرانی ، ورزشی و آموزشی در اندیمشک به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا فرماندار اندیمشک در آیین افتتاح این طرح ها با اشاره به خدمات دولت در بخش های مختلف در این شهرستان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:با فراهم کردن زیر ساخت های لازم روند توسعه در اندیمشک شتاب گرفته و شاهد رونق اقتصادی این منطقه خواهیم بود.

ˈ حمید رضا گودرزی ˈ افزود:نگاه به شهرستان اندیمشک باید همراه با توسعه و تسریع در انجام تعهدات باشد.

وی بیان کرد:اجرای طرح های مهمی چون ایستگاه پمپاژ آب نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان داشته که انتظار می رود با اجرای چنین طرح هایی شاهد تحول بیشتر در شهرستان باشیم.

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و جمعی از مسوولان محلی سالن ورزشی شهر آزادی با اعتبار شش میلیارد ریال افتتاح شد.

طرح بهسازی روستای بنوار ناظر با اعتبار هشت میلیارد ریال ، دبیرستان ۱۲ کلاسه ام البنین کوی ولایت با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال ، فاز نخست تعریض جاده شاهزاده احمد با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و ایستگاه پمپاژ قلعه رزه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که در آخرین روز هفته دولت در اندیمشک افتتاح شد.

شبکه گذاری گاز در منطقه کوی امیر به طول هشت کیلومتر و نصب ۸۰۰ انشعاب گاز همچنین آغاز عملیات اجرایی تعریض پل علی کمال از دیگر برنامه های امروز در اندیمشک بود.

۷۲۸۱/۶۴۸

انتهای پیام /*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *