۱۵۰ میلیارد ریال اعتباربه مدارس خوزستان اختصاص یافت

به گزارش ایرنا ˈ فرج الله خبیرˈ شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری خوزستان اظهار داشت: در کنار اعتباری که برای بهسازی مدارس استان در نظر گرفته شده است اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی مدارس عشایر استان نیز در امسال اختصاص یافته است.

وی گفت: شیوه نامه ای برای آماده سازی هر چه بهتر مدارس استان تا زمان بازگشایی مدارس تهیه شده است که بر اساس آن کارها و اقدامات آماده سازی مدارس در حال انجام است.

خبیر از جمله برنامه های این شیوه نامه را تامین امنیت تردد دانش آموزان، تامین سرویس رفت وآمد دانش آموزان، راه اندازی پل های هوایی در مناطق پرخطر و بسیاری کارهای دیگر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در ادامه افزود: بسیاری از دستگاه ها در استان برای بازگشایی مدارس و بهسازی فضای مدارس وظایفی را برعهده گرفتند.

وی بیان داشت: یکسری مسائل مالی در آموزش و پرورش استان وجود دارد که باید حل شود و کارخانجات و واحدهای تولیدی باید دو درصد از محل فروش خود را باید به آموزش و پرورش پرداخت کنن و شهرداری ها نیز باید پنج درصد از محل درآمد خود را پرداخت کنند که در این کار کوتاهی شده است.

خبیر تاکید کرد: برای کمک به نظام آموزشی استان دستگاه هایی که به آموزش و پرورش بدهی دارند باید بدهی خود را هر چه زودتر پرداخت کنند.

۷۱۵۸/۵۵۱

انتهای پیام /*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *