تخصیص بودجه یکصد میلیاردی به پروژه‌های اولویت‌دار بهبهان

خورنا: نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی خبر از تخصیص بودجه یکصد میلیارد ریالی به پروژه‌های اولویت‌دار بهبهان داد.

به گزارش خورنا به نقل از بهبهان نیوز محمد باقر شریعتی در جلسه شورای اداری بخش زیدون که با حضور مسئولین شهرستان و بخش زیدون در سالن جلسات بخشداری برگزار شد اظهار داشت: موقعیت و شرایط کشور و مدیریت کشور بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم در بخش هایی اصلاح شده و دولت تا به امروز توانسته خیلی از مشکلات را مهار و تثبیت کند.

وی ادامه داد: ما باید شرایط ویژه کشور و اوضاع داخلی و خارجی از آن طوری برداشت کنیم که دیدگاه ها و تحلیل هایی که نزدیک به مسائل و مشکلات کشور باشد را ارئه داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به شرایط کنونی کشور و فروش نفت و تحریم های همه جانبه علیه ایران افزود: این طبیعی است که کشوربر اساس در آمد های نفتی اداره شودو ما درآمد قابل توجهی از فروش نفت و صادرات غیر نفتی نداشتیم.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با هماهنگی که با دولت شده است سهم ما در شهرستان بهبهان جهت رفع مشکلات و تزریق ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع موانع و مشکلات بهبهان میتواند گام مهمی در رفع و ایجاد بستر های مناسب جهت توسعه بهبهان باشد.

شریعتی تصریح کرد: با توجه به تدابیر دولت جهت رفع مشکلات و محرومیت زدایی برای هر نماینده برای اجرای پروژه ها ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده است و از طریق دولت به نماینده و با هماهنگی فرماندار این پروژه ها اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این بودجه ای که به شهرستان بهبهان تعلق گرفته است خارج از بودجه تملک و دارایی است و جهت رفع مشکلات بهبهان و شهرستان های دیگر استان تخصیص داده شده است.

وی با توجه به افزایش هزینه ها در تمامی بخش ها خاطر نشان کرد: شعی شده است که با هماهنگی مسئولین و فرماندار تعدادی از پروژه های نیمه تمام شهرستان را با بودجه ای که دولت در قالب کمک به این شهرستان قرار داده پروژه های نیمه تمام و اولیت دار را به پایان برسانیم.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی هایی که در مجلس صورت گرفته است ۹۰درصد از بودجه کشور به طرح سلامت اختصاص داده شده است تا بتوانیم یک بخشی را تقویت و مشکلات مردم را حل کنیم

وی ادامه داد: این طرح امنیت مردم را تامین می کند و در حوزه سلامت ۲۴ هزار میلیارد تومان علاوه بر بودجه به این طرح اختصاص داده شده است

وی در ادامه افزود: ما میخواهیم امنیت سلامت را در کشور اجرا کنیم و تعرفه ها را تغییر دادیم تا بتوانیم به نفع کادر و پزشک اقدامی صورت گیرد.

شریعتی همچنین با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی که توسط منافقین کور دل به شهادت رسیدند یادآور شد: نتوانست نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مسیر ارزشی خود متوقف کند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم این شهدا و این عزیزان که چراغ راهی برای مردم می باشند و با توجه به رهبری آگاه و خردمند که مردم را از شر دشمنان نجات داده به برکت حضور مردم و خون پر برکت شهدا در صحنه های جهادی است

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه علم ارتباطات باعث شده است که لحظه به لحظه بتوانیم از اوضاع داخلی و خارجی و بین المللی آگاه باشیم و این آگاهی توانسته مشکلات را کاهش دهد و بسیاری از این هزینه ها را کاهش دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سیدحافظ بایگانی بهبهان با این همه امکانات و استعداد چرا مرکز استان نمیشه اقای شریعتی چه کارای انجام دادید.