پیام نوروزی شهردار بندرماهشهر

خورنا: شهردار پر توان بندرماهشهر در آغاز ایام نوروز پیامی خطاب به شهروندان بندرماهشهر صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:کمایی

بار دیگر نوای دلنشین نوروز شمیم عطر گلهای بهاری به مدد ذات اقدس الهی پهنه میهن اسلامی، سرزمین مهر و دوستی را فرا گرفته و ما را به همراهی خود ندا می زند ، برماست که از او مدد جوئیم و خویش را از غبار و رنگهای تعلق هرچه غیراز اوست بشوئیم و ازپروردگار عالمیان تحول احوال را به احسن حال طالب شویم .

آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیزم بویژه شهروندان عزیز بندرماهشهر تبریک و شادباش عرض نموده و یاد و خاطره شهیدان والامقام وامام شهیدان را گرامی می دارم و به جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز وهمه ایثارگران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران درود می فرستم و خدای منان را سپاسگزارم که یکبار دیگر درک بهاری دیگر را نصیبمان نمود .

سال ۱۳۹۲ برای شهرما سرشار از توفیقات فراوان بود و فصلی ماندگار از تاریخ این شهر را رقم زد. گام نهادن در راه به ثمر نشاندن طرح های بزرگ عمرانی و خدماتی و آغاز پروژهای عظیم عمرانی ، رفاهی ، خدماتی و فرهنگی ازقبیل احداث پل بزرگ بصیرت مقابل دانشگاه آزاد، احداث مجتمع تجاری و تفریحی شهرداری ، احداث هتل و تالار بزرگ شهر، احداث مجموعه نمایشگاهی، احداث سالن چند منظوره شهرداری ، احداث دو پل عابرپیاده مقابل شهرک رجایی و آموزشگاه فنی و حرفه ای، احداث بازارچه عرضه ماهی و میگو، احداث و بهره برداری ازبیش از ۲۰ پارک محله ای، احداث جاده سلامت حدفاصل اتوبان ۱۷ شهریور تا جاده دریاچه نمک ، آغاز بکار احداث پارک ۱۵ هکتاری شهر ،احداث مجموعه سالن سرپوشیده شهربازی در پارک فردوس، ساماندهی جاده کمربندی ، ادامه ساماندهی اطراف خور و توسعه ساختمان اداری شهرداری از اقدامات ارزشمند و پرافتخارتوسط شهرداری و شورای اسلامی شهر در بندرماهشهر خواهد بود که تا همیشه به یادگار خواهند ماند . سالی که گذشت سختی و مشکلات کم نداشت اما آنچه مشکلات را برایمان شیرین ساخت حاصل همت والای مردان و زنان پرتلاشی بود که دست در دست هم در راستای اهداف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای خدمت رسانی به مردم باصفای دیار شهید پرورمان گام برداشتند .

اینک در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز ، زندگی در شهری زیبا ، ایده آل ، ایمن ، بانشاط و توسعه یافته است ، آرزوی ما برای بندرماهشهر وشهروندان بزرگوار آن رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که به حول قوه الهی در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم کرد .

امید است درسال جدید با روحیه ای نو ، توانی مضاعف و اندیشه ای والا و با بهره گیری از فیوضات معنوی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با اتکاء به سیره فاطمی که بهارامسال با ایام حزن انگیز شهادت آن بانوی بزرگوار تقارن پیدا نموده است  و همچنین رهبریهای مدبرانه مقام معظم رهبری (حفظه اله) خدمات ماندگاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم با بصیرت و شریف شهرمان ارایه کنیم . غلامحسین کمایی – شهردار بندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *