امام جمعه آبادان: گروه تروریستی داعش با هدف بدنام کردن اسلام تاسیس شده است

حجت الاسلام ˈ علی ابراهیمی پورˈ روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: گروه تروریستی داعش دست پرورده کسانی است که در گذشته القاعده را پرورش دادند و از این گروه تروریستی حمایت کردند.

وی اظهار کرد: استفاده از لفظ دولت اسلامی برای گروه ترویستی داعش از سوی رییس جمهوری آمریکا پرده از برخی حقایق مبنی بر تلاش داعش با حمایت غرب برای بدنام کردن اسلام گشود.

امام جمعه آبادان یکی از دلایل بدنام کردن چهره اسلام را گسترش این دین الهی در غرب و کشورهای اروپایی عنوان کرد و افزود: اکنون اسلام به آرزوی تمام مردم جهان برای رهایی از ظلم و ستم تبدیل شده است لذا غرب از هیچ کوششی برای جلوگیری از گسترش این دین الهی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به وحشی گری و قتل عام مردم بی گناه توسط داعش گفت: جنایات داعش هیچ تناسبی با مکتب اسلام ندارند و انتشار آنها در فضاهای مجازی فقط برای ایجاد رعب و وحشت بین مردم صورت می گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور درباره سرنگونی پهباد جاسوسی اسراییل توسط نیروهای سپاه تصریح کرد: هیمنه اسراییل با سرنگونی این پهباد پیشرفته شکسته شد.

وی افزود: سرنگونی پهباد جاسوسی اسراییل علاوه بر اینکه پیشرفت تکنولوژی ایران در زمینه هوافضا را به رخ جهانیان کشاند، آسمان ایران را برای هر پرنده غیر مجاز نا امن کرد.

امام جمعه آبادان با اشاره به ناتوانی رژیم اشغالگر قدس برای مقابله با موشک های دست ساز فلسطینی گفت: این رژیم پوشالی هرگز نمی تواند مقابل نیروهای مسلح قدرتمند ایران قرار گیرد و به فرموده مقام معظم رهبری چنانچه دست از پا خطا کند تلاویو با خاک یکسان می شود.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: استاندار خوزستان فردی پر تلاش و دارای سابقه است و امیدواریم با توجه به اطلاعات جامعی که از وضعیت و مشکلات استان دارد، اقدامات خوبی برای رفع مشکلات آبادان صورت گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور اشتغال را یکی از چالش های اصلی آبادان عنوان کرد و گفت: امید است نظارت جدی بر جذب نیروهای بومی به صورت رسمی، پیمانی و قرارداری در دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد اروند می تواند با برنامه ریزی های قابل اجرا در حوزه اشتغالزایی و منابع مالی تاثیر گذار باشد.

امام جمعه آبادان ایرنا را رسانه ای پیشتاز در انعکاس اخبار و گزارش های مردمی در این شهرستان خواند و گفت: رسانه ها در دنیای کنونی نقش برجسته ای در تنویر افکار عمومی دارند.

۷۲۷۹/۵۵۱

انتهای پیام /*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *