امام جمعه سردشت زیدون: هدف غربی‌ها از مذاکرات هسته‌ای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور است

خورنا: امام جمعه سردشت زیدون گفت: هدف غربی‌ها از مذاکرات هسته‌ای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ما و بعضی از خواص و عوام گفتند با مذاکره مشکل ما با دشمن و برداشتن تحریم‌ها با این مذاکرات حل می‌شود ولی این چنین نشد.

وی تصریح کرد: قبلا مقام معظم رهبری متذکر شده بود که به امریکا نباید اعتماد کرد و این‌ها قابل اعتماد نیستند.

خطیب جمعه زیدون افزود: امریکا و غرب از این مذاکرات می‌خواهد اهرمی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه جامعه ما استفاده کند.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال بهانه‌های مختلف است خاطرنشان کرد: هر بار یک بهانه را پیش رو می‌کشند و به بهانه‌های مختلف مذاکرات را منحرف می‌کنند.

قائمی یادآور شد: یکبار مسئله حقوق بشر و بار دیگر مسله موشک‌ها و تسلیحات نظامی ما را مطرح و حتی اگر بتواند دانشگاه و حوزه علمیه ما را هم تعطیل خواهند کرد.

امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه مسئله هسته بهانه‌ای است برای دشمن افزود: مسئله تحریم‌ها مسئله هسته‌ای نیست و این موضوع یک بهانه بیش نیست.

قائمی متذکر شد: تمامی سیاست مدار‌های دنیا می‌داند که ما بمب هسته‌ای نداریم بلکه بمب هسته‌ای ما همین رهبری، شهدا و مردم هستند.

وی با توجه به هدف دشمن به تغییر و تعریف رفتار سیاسی گفت: دشمن می‌خواهد ما را در برابر این فشار‌ها تسلیم کند و با این تسلیم رفتار فرهنگی ما را تغییر دهد.

امام جمعه سردشت زیدون به رفتارهای غرب با جمهوری اسلامی اشاره داشت و اظهار کرد: آنچه که امروز استکبار بر آن پافشاری می‌کند هدف قرار دادن فرهنگ و اعتقادات ما است.

قائمی ادامه داد: اما دشمنان انقلاب بدانند که این عزت و استقلال و را مدیون شهدا و امام شهدا و رهبر فرزانه هستیم.

وی به تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی متذکر شد و افزود: هیچ وقت به امریکا نمی‌شود اعتماد کرد و این مذاکرات با این روند کارشکنی‌ها به شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه سردشت زیدون در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالروز سوم خرداد افزود: با فتح خرمشهر دشمن از ادامه جنگ مأیوس شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *