برقراری کشیک های نوروزی در دادسراهای آبادان

خورنا: دادستان دادسراهای عمومی و انقلاب آبادان از برقرار کشیک های نوروزی دادسراهای آبادان خبر داد. احمد شیرعلیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این کشیک ها قضات، نیروهای اداری و ضابطان مورد نیاز به منظور رسیدگی به مسائل قضایی مرتبط  حضور دارند.

وی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصد نیروها افزود: مسائل به طور سریع مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرند.

شیرعلیزاده با بیان اینکه هماهنگیهای لازم به ادارات مرتبط همچون اداره ثبت اسناد و زندان به منظور همکاری و هماهنگی با  قاضی و سایر همکاران کشیک انجام شده است، اظهار کرد: در هنگام نیاز به پذیرش و انجام امور مربوطه تمامی امور و واحدهای مرتبط به جهت سهولت و تسریع در کار وارد عمل شده و به انجام امور محوله می پردازند.

دادستان دادسراهای عمومی و انقلاب آبادان از میهمانان و مسافران نوروزی خوسات تا با توجه به فعالیت نیروهای کشیک دادسراهای عمومی و انقلاب در صورت مواجه با مسئله و یا مشکلی مراتب را از مبادی قانوین آن پیگیری کنند و از هرگونه مجادله و درگیری با افراد آسیب رسان به طور جدی خودداری کنند.

شیرعلیزاده با تاکید بر وجود آمادگی کامل در میان نیروهای دستگاه قضایی تصریح کرد: مشکلی در خصوص خلاء واحدهای مربوطه به هیچ وجه وجود ندارد.

وی خطاب به شهروندان آبادانی یادآور شد: شهروندان به هنگام خروج و ترک منزل مسائل ایمنی و احتیاطی را رعایت کنند و از نگهدای اشیای قیمتی و وجه نقد در منزل به طور جدی پرهیز کنند.

شیرعلیزاده در توصیه ای به میهمانان نوروزی از آنان خواست تا ضمن رعایت مسائل ایمنی و ترافیکی به ویژه در جاده ها در صورت مواجهه با مشکل و یا حادثه ای از مجادله و درگیری با یکدیگر خودداری کنند.

به گفته وی در بسیاری از موارد درگیری افراد با یکدیگر مسئله ای را که می شود به صورت منطقی و مناسب حل و فصل کرد را به صورت پیچیده و مشکلی حاد در می آورند که این کار بسیار ناخوشایند برای طرفین درگیری خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *