آمار مبتلایان به تنگی نفس در امیدیه تکذیب شد

خورنا: خبر مبتلا شدن حدود ۴۵۰ شهروند امیدیه به تنگی نفس پس از بارندگی های اخیر توسط رئیس اورژانس و فرماندار امیدیه تکذیب شد.

در پی انتشار خبر مراجعه ۴۵۰ نفر از شهروندان امیدیه به اورژانس به دلیل علائم تنگی نفس ، مهندس لامی زاده ،فرماندار شهرستان آمار مذکور را رد کردند و در مصاحبه با خبرنگار ما گفت؛ طبق آماری که از اورژانس شهرستان و بیمارستان های نفت و امام رضا (ع) داریم از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حدود ۴۰ نفر به صورت سرپایی  درمان و ۳ نفر هم بستری شدند.

وی ادامه داد؛ این آمارمنتشر شده از استان با آمار موجود در شهرستان کاملا متفاوت است و ما در حال حاضر ۳ نفر را که شدیدا به دلیل تنگی نفس  راهی بیمارستان شدند در حال بستری داریم .

مهندس لامی زاده به دلیل حساسیت موضوع به خبرنگار ما گفت ؛ در حال حاضر راهی برخی بخش ها و روستاهای تابعه هستیم و انشالله در ساعات پایانی روز آمار کلی را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

در همین خصوص طی تماس تلفنی با رئیس اورژانس شهرستان امیدیه ، موضوع مورد بحث را جویا شدیم ، که ایشان نیز آماری متفاوت تر اعلام نمودند و گفتند؛ انشاله امشب بعد از جمع بندی آمار دقیق اعلام خواهد شد

گفتنی است معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مصاحبه با ایسنا گفته بود ؛ حدود ۴۵۰ شهروند در شهر امیدیه با علائم تنگی نفس به اورژانس مراجعه کرده اند