نماینده مجلس: اگر قرار است سامانه‌های مجلس هک شود و برای ما حاشیه درست شود چه بهتر بودجه‌ای برای هوشمند‌سازی قوه مقننه ندهیم

یک نماینده مجلس گفت: ما در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی دچار حاشیه هک سامانه‌های مجلس شدیم اگر قرار باشد پول بدهیم و بعد سامانه‌های مجلس شورای اسلامی هک شود و برای ما حاشیه درست شود، اصلا این بودجه تخصیص پیدا نکند، موثرتر است

به گزارش خورنا روح‌الله نجابت در جلسه علنی امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جدول شماره هفت لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی با طرح پیشنهادی با بیان این‌که پیشنهادم حذف بودجه هوشمند سازی قوه مقننه و دادن آن برای افزایش بودجه فرماندهی نیروی انتظامی است، گفت:در لایحه بودجه ۳۰۰ میلیارد ریال برای هوشمند سازی قوه مقننه آمده است اما سوال این است که مبنای این رقم کجاست؟ طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بیش از چهار همت برای این موضوع در مجلس شورای اسلامی گذاشته شد اما معلوم نیست کجا و چگونه تخصیص پیدا کرد و هزینه شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی دچار حاشیه هک سامانه‌های مجلس شدیم اگر قرار باشد پول بدهیم و بعد سامانه‌های مجلس شورای اسلامی هک شود و برای ما حاشیه درست شود، اصلا این بودجه تخصیص پیدا نکند، موثرتر است.

وی یادآور شد: قرار بود پیشنهادات بودجه روی مانیتورها بیاید که تاکنون رخ نداده است البته طبیعی است که می‌گویند مردی و کاری؛ ما هر وقت پرسیدیم موضوع سامانه‌های مجلس با کدام فرد است؟ گفتند آقایی که ظاهرا عضو شورای شهر تهران است و در مجلس شورای اسلامی رفت و آمد دارد و حتی دفتری در مجلس داشته و مشاوره می‌دهد. با این وجود ما چیزی از سامانه‌های مجلس ندیدیم. خواهش می‌کنم رئیس مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه کرده و به مشاور خود تذکر لازم را برای هوشمند‌سازی و انجام وظایفش بدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *