زمان انتشار اسامی کاندیداهای تایید شده شوراهای اهواز

خورنا: فرماندار اهواز از اعلام نهایی و قطعی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات شورای شهر و روستای این شهرستان در ۱۲ خردادماه خبر داد.

عبدالعزیز فدعمی  با اعلام این خبر اظهار کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان از نخستین روز ثبت نام با ارسال اسامی به مراجع چهارگانه آغاز شد که پس از استعلام از این مراجع، صلاحیت ۳۴۵ نفر توسط هیات اجرایی مورد تایید قرار گرفت. پس از آن نتیجه بررسی‌های هیات اجرایی به هیات نظارت ارسال شد.

وی ادامه‌داد: دلیل ردصلاحیت شدن برخی از افراد توسط هیات اجرایی، ناقص بودن مدارک لازم عنوان شد. همه افراد ردصلاحیت شده در یک مهلت قانونی اعتراض خود را اعلام کردند که این اعتراضات مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار اهواز افزود: هیات نظارت شهرستان اهواز نیز به بررسی صلاحیت داوطلبان پرداخت؛ این هیات در این بررسی‌ها برخی از داوطلبانی که توسط هیات اجرایی مورد تایید واقع شده بودند را تایید نکرد. بدین ترتیب طبق قانون فرصتی برای اعتراض این افراد قرار داده شد که اعتراض‌ها در حال بررسی هستند.

فدعمی درباره زمانبندی انتشار اسامی افراد تایید صلاحیت شده و همچنین زمانبندی تبلیغات کاندیداها، تصریح کرد: اسامی افراد تایید صلاحیت شده ۱۳ تا ۱۵ خرداد منتشر می شود و کاندیداها از ۱۶ تا ۲۲ خرداد برای تبلیغات فرصت دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس کاندیدی که 15 خرداد بهش بگن صلاحیتت تایید شده چطوری تبلیغاتشو چاپ کنه؟؟؟؟