پیام مشترک شورا و شهردار بندرماهشهر بمناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی

هفتم مهر ، درواقع فرصتی است برای تجلیل از خطر ستیزانی که شجاعانه ایثار و از خود گذشتگی را در نجات دیگران معنا نموده و با قبول تمامی خطرات پیش رو، راه نجات جانهای در خطر افتاده را گشوده و اینگونه ترس را مغلوب اراده راسخ، گامهای استوار و دستان پرتوان خود می کنند.

آتش نشانان چه در میان شعله های آتش و چه در دیگر حوادث، همپای خطر پیش می روند و دلیرانه در مهار آن کوشیده تا بتوانند ناجی انسانهایی باشند که در محاصره حوادث،چشم امید به یاری آنان دارند.

همگان می دانیم یادآوری این روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزوبوم ثبت کردند.

گستردگی حوزه خدمات رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و افزایش انتظارات عموم شهروندان از توانمندیها و عملکرد آنها نشان از اهمیت فوق العاده و جایگاه منحصربه فرد آن در اذهان عمومی دارد و این مهم حاصل تلاش جمیع آتش نشانان فداکاری است که با ایثار و ازخودگذشتگی در پی نجات جان هم میهن خود به قلب خطر و حادثه می روند.

امروزه با گسترش شهرنشینی و خطرات ناشی از آن، که جوامع شهری را در معرض حوادث و اتفاقات گوناگون قرار داده، نیاز به مدیریتی هوشمندانه برای مقابله با حوادثی نظیر آتش سوزی و اتفاقات غیرمترقبه شهری است که خوشبختانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر با استفاده از توان ایثارگرانه آتش نشانان ماهر خود، به خوبی از عهده این مسئولیت خطیر برآمده و شهروندان شاهد این مدیریت در سازمان آتش نشانی و آگاه به این وظیفه خطیر انسانی و شهری هستند، چه آن که امروز در سایه بیداری این عزیزان، ما در آرامش و اطمینان به سر می بریم.

فرصت را مغتنم شمرده هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی که روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح می باشد را به آتش نشانان دلیر وشجاع کشور وشهرستان بندرماهشهر بویژه مدیر عامل محترم و پرتلاش وهمکاران عزیز وفداکار ایشان در سازمان آنش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر تبریک عرض نموده و توفیق و بهروزی این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

مهرماه ۱۳۹۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *