بی حرمتی به مراجعین در مرکز تصویر برداری و ام آر آی امام حسن بندرماهشهر

 

خورنا- صبح امروز یکی از مراجعین به مرکز تصویر برداری و ام آر آی امام حسن مجتبی واقع در خیابان شریفی بندرماهشهر که برای انجام اسکن ام آر آی به این مرکز مراجعه کرده بود، با بی حرمتی یکی از کارکنان زن این مرکز مواجه شده است.

بر اساس گزارش خورنا، این کارمند به یکی از مراجعین تهمت اخلاقی زده و با بی حرمتی با این مراجعه کننده رفتار کرده اند.

تحقیقات خورنا از مراجعین این مرکز نشان میدهد که رفتارهای مشابه و بی احترامی به مراجعین به دفعات مشاهده شده و کارکنان این مرکز اصول مشتری مداری و حفظ کرامت انسانی را به درستی رعایت نمیکنند.

اگر شما تا به حال از خدمات این مرکز استفاده کرده اید، نحوه برخورد کارکنان این‌مرکز با شما چگونه بوده است؟ نظرات خود را زیر این مطلب بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس افتضاح من برا سیتی اسکن مراجعه کردم اونم تو بیمارستان انجام میدن من به داروی حاجب سیتی واکنش شدید دادم تازه داروی ضد حساسیت هم خودم خریده بودم با دعوا بهم تزریق کردن
  • امیر جودزاده با سلام من روز گذشته ۹۷/۱۰/۳ جهت ام آر آی و سونوگرافی به این مرکز مراجعه نمودم. رفتار مناسبی داشتند. جا دارد از موسس این مجموعه جناب آقای موسوی بابت راه اندازی چنین مرکزی بعنوان تنها مرکز تخصصی ام‌.آر.آی در سطح شهرستان ماهشهر و حومه نهایت قدردانی را داشته باشم. جالبه حتی بیمارستان نفت در ممکو نیز فاقد چنین دستگاهی می باشد و علاوه بر آن در حال حاضر سونوگرافی نیز در بیمارستان نفت انجام نمی شود!
  • مبینا متاسفانه نسخه من رو به نام شخص دیگری زدن زیر بار هم نمیرن . متاسفانه پذیرش سونوگرافی واقعا بی ادبانه و نامحترمانه و بدور از شان مراجعین برخورد میکنه . و حتی حاضر به پذیرش اشتباه به این بزرگی هم نیست