جشن بزرگ زیر سایه خورشید در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا- پیمان جهانگیری ، اظهار داشت: کاروان خدام بارگاه متبرک معنوی و متبرک رضوی، ظهر امروز و با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی شهرستان اندیمشک و با استقبال رسمی مسئولان محلی، وارد این شهرستان شدند و بار دیگر مسیر و نور ایمان را در سنگربان مقاوم کرخه و دز درهشت سال دفاع مقدس، طنین انداز کردند.

وی افزود: خادمین حرم پیشوای هشتم شیعیان، پس از حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان اندیمشک و ادای احترام به حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان یک هزار شهید اندیمشک و با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، سفر معنوی خود را آغاز کردند و بار دیگر مردم این شهرستان، حماسه‌ای ماندگار از خود در تاریخ پرشکوه انقلاب ثبت و جلوه گر کردند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهرستان هم زمان با حضور خادمین حرم رضوی در اندیمشک،گفت: به همین جهت و هم زمان با حضور خادمین حرم رضوی در اندیمشک، جشن بزرگ و مردمی زیر سایه خورشید در این شهرستان با پیش بینی و اجرای ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، برگزار می‌شود.

وی گفت: جشن بزرگ و مردمی زیر سایه خورشید با همکاری و پیگیری مسئولان محلی و ستاد مردمی برگزاری این آئین ویژه معنوی در شهرستان اندیمشک، امشب یک مرداد ماهو از ساعت ۲۱ در تالار و سینما خورشید این شهرستان برگزار و بار دیگر بر استمرار مسیر اهل بیت بیت(ع) و پاسداشت سیره عملی و اعتقادی اهل بیت(ع) تاکید و توجه می‌شود.

جهانگیری ادامه داد: ترویج و توسعه سبک زندگی اسلامی، انتقال پیام و سیره عملی و اعتقادی اهل بیت(ع)، ترویج و توسعه گفتمان انقلابی، گسترش ارزش‌های معنوی و مذهبی و تجلیل از اقشار مختلف فرهنگی از جمله ویژه برنامه‌هایی است که هم زمان با حضور خادمین حرم رضوی در اندیمشک و جشن بزرگ زیر سایه خورشید در این شهرستان به اجرا می‌رسد.

وی افزود: هم چنین پس از حضور خادمین حرم رضوی در شهرستان اندیمشک شهروندان ولایت مدار شهر چم گلک نیز، پذیرای پرچم مبارک آن حرم متبرک بوده و با حضور اقشار مختلف اجتماعی، ویژه برنامه‌های مختلفی در این شهر مقاوم و پرافتخار به اجرا می‌رسد و بر استمرار مسیر ولایت در شهرستان، تاکید می‌شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک عنوان کرد: هم چنین علاوه بر برگزاری جشن بزرگ و مردمی زیر سایه خورشید و حضور خادمین حرم رضوی در شهر چم گلک، این کاروان متبرک به نام اهل بیت(ع) با خانواده عالی قدر رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم دیدار و به عیادت بیماران این شهرستان می‌روند.

جهانگیری با بیان این که حضور خادمین حرم رضوی در شهرستان اندیمشک یک فرصت و ظرفیت مهم فرهنگی است، گفت: به همین جهت و با پیگیری مسئولان فرهنگی و اقشار مختلف اجتماعی از تمام ظرفیت‌های اداری و موجود شهرستان برای اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و تأمین تمهیدات لازم، استفاده می‌شود.

انتهای پیام/