نماینده رامشیر از اختصاص بخشی از درآمدهای نفتی شرکت مارون به رامشیر خبر داد

خورنا: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بخشی از درآمدهای شرکت نفت و گاز مارون برای آبادانی رامهرمز و رامشیر خبر داد.

به گزارش خورنا، شمس الله بهمئی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با مسئولان ارشد در شرکت نفت و گاز مارون از این پس سهمی از درآمدهای نفتی این مجموعه به رامهرمز و رامشیر به عنوان مناطق نفتخیز زیرمجموعه مارون اختصاص خواهد یافت که موجب تحول شگرفی در این دو شهرستان می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: به زودی عملیات ساختمانی ورزشگاه جدید رامهرمز آغاز خواهد شد و در تلاش هستیم تا بیمارستان جدید این شهر تا سال آینده تجهیز و تامین نیرو شده و راه‌اندازی گردد.

منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس نهم با تاکید بر همدلی و همراهی مدیران با یکدیگرو مدیریت و نظارت بر کار‌ها اظهار داشت: مجلس تحریم‌ها را به عنوان یک فرصت دانسته و در همه کمیسیون‌های مجلس کمیته ساخت محصولات داخلی تشکیل شده است.

وی با اشاره به شایعات مطرح در جامعه درباره کاهش درآمد‌ها و اعتبارات دولت و مشکلات اقتصادی دستگاه‌ها، افزود: همه اطمینان داشته باشند که وضعیت درآمدهای کشور روز به روز بیشتر از گذشته خواهد شد و فروش نفت نه تنها کاهش نداشته بلکه روزانه ۵۰۰ هزار بشکه افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار فارس، اخذ دو مجوز در حوزه ثبتی پتروشیمی، تلاش در احداث شهرک‌های معدنی و صنعتی، تاکید بر استفاده از نیروهای علمی شهرستان، اجرای طرح برکت، تلاش برای اتمام طرح فاضلاب رامهرمز پس از ۱۷ سال از آغاز عملیات آن، تلاش در حذف سود و جریمه تاخیر وام‌های کشاورزان تا سقف ۱۰میلیون تومان از عمده فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه نمایندگی دکتر بهمئی تاکنون بوده است.

رامهرمز و رامشیر از جمله شهرهای نفت خیز خوزستان به شمار می‌روند که اگرچه روزانه هزاران بشکه نفت و گاز از آنها استحصال و صادر می‌شود اما تاکنون از اختصاص بخشی از درآمدهای نفت و گاز و عمران محروم بوده‌اند.