بزرگترین پارک آبی جنوب کشور بعد از چهار سال به مرحله عملیاتی رسید

بزرگترین پارک آبی کشور که شهریور ۹۳ با ۹ هکتار مساحت گلنگ‌زنی شده بود امروز با ۴ هکتار مساحت مجددا با حضور مسئولان گلنگ‌زنی شد.

محسن بیرانوند ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پارک آبی کشور در این شهرستان اظهار کرد: موانع متعددی سر راه اجرای این پروژه وجود داشت و پیگیری‌های فراوانی انجام شد تا نواقص این پروژه رفع شود.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر و مراجعات مکرر به سازمان بازرسی بالاخره موانع موجود بر سر راه احداث این پروژه برطرف شد و خوشبختانه امروز شاهد آغاز رسمی عملیات اجرایی این پارک آبی هستیم.

وی افزود: مجموعه شهردار و شورا اسلامی دید بسیار بلندی نسبت به سرمایه گذاری دارند و بارها به ما گفته‌اند که نه تنها از این پروژه بلکه از هر پروژه‌ای که اشتغال ایجاد کند حمایت و همکاری خواهند کرد این دیدگاه با توجه به وضعیت فعلی کشور که اولیت اول دولت ایجاد اشغال برای جوانان است، دیدگاه بسیار خوبی است.

بیرانوند با اشاره به خدمات بسیار خوب ارائه شده توسط صنایع پتروشیمی گفت: ساخت مدرسه و بیمارستان  بسیار خوب است اما اولویت امروز کشور احداث پروژه‌های عمرانی است که برای جوانان ایجاد شغل پایدار کند.

وی همچنین به مزایای احداث پارک آبی در شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از پارک آبی میزان قابل توجهی شغل ایجاد خواهد شد و همچنین راه‌اندازی این پارک زمینه توسعه گردشگری شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان را فراهم خواهد کرد.

فرماندار بندر ماهشهر در پایان با تأکید بر به کارگیری نیروهای بومی در پروژه پارک آبی این شهرستان اظهار کرد: از مسؤولان پتروشیمی مارون می‌خواهم ۱۰۰ درصد جذب نیرو برای این پروژه از نیروهای بومی شهرستان باشد.

حجت‌السلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر در ادامه این مراسم اظهار داشت: ۴ سال است که متاسفانه اجرای این پروژه متوقف شده بود و امروز شاهد آغاز کار این پروژه خواهیم بود، این پروژه در بندرماهشهر خلاصه نمی‌شود و من پیش بینی می‌کنم که از شهرهای عراق نیز گردشگر جهت استفاده از این پارک آبی به بندرماهشهر خواهند آمد و امیدواریم این پروژه در زمان گفته شده به پایان برسد.

مجاهد نظارت شهردار بندرماهشهر در ادامه گفت: جذب سرمایه گذار را منوط به تسهیل شرایط برای جذب سرمایه گذار در بندرماهشهر می‌دانیم. این پارک در مساحتی بالغ بر ۴ هکتار با پیش بینی اولیه مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومان و درمدت ۳ سال به بهرداری خواهد رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *