مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان:

تقاضا گوشت قرمز منجمد در خوزستان بسیار پائین است

خورنا|احمدرضارستمی: هادی سلامات مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان خوزستان گفت: تاکنون ۴۲۶ تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در استان توزیع شده است که تا پایان این ماه و عید فطر نیز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این شرکت مرغ منجمد را با کیفیت و ماندگاری بالا و با قیمت پنج هزار و ۳۰۰ تومان در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

سلامات با بیان این مطلب که هیچ مشکلی در تأمین مرغ منجمد برای ماه مبارک وجود ندارد، خاطر نشان کرد: در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام مرغ منجمد به میزان کافی موجود است و در صورت نیاز این میزان نیز قابل افزایش هم می‌باشد

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: کل مرغ‌های منجمد شرکت تولید داخل کشور بوده و از نظر بهداشتی نیز در شرایط ایده‌آل نگهداری می‌شوند و دارای تأییدیه اداره دامپزشکی هستند.

وی با بیان این‌که تقاضا برای گوشت قرمز منجمد در استان خوزستان بسیار پایین می‌باشد، عنوان کرد: هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به طور متوسط با قیمت ۲۲ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و شرکت پشتیبانی امور دام به هر میزان که نیاز باشد گوشت قرمز مورد نیاز استان را تامین خواهد کرد، اما هر ساله معمولا بخشی از سهمیه گوشت قرمز استان را بازگشت می‌دهیم.