اعلام زمان توزیع فرم ثبت‌نام دریافت یارانه

خورنا: فرم ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی از ۱۹ فروردین سال ۹۳ در کشور توزیع می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان با بیان این مطلب افزود: این فرمت ها در قالب یک سقف مشخص از درآمد اعلام و افراد باید از این طریق آمادگی خود را برای دریافت و یا انصراف از یارانه نقدی اعلام کنند.

آقای کاتب با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در اجرای این طرح و انصراف افراد متمول از دریافت یارانه گفت: با اجرای این طرح حداقل بیش از پنج تا ۶ میلیون ایرانی خارج از کشور و ۱۷۰ هزار فوت شده از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی خارج می شوند.

وی افزود : در اجرای سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد عدالت اجتماعی ، در نظر است چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای بخش سلامت ، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در بخش بیمه روستائیان و عشایر ، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در بخش صنعت و کشاورزی از محل درآمدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اختصاص یابد .

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اختصاص سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای صنعت برق را از دیگر رویکردهای فاز دوم قانون هدفمندی دانست و گفت : دولت و مجلس عزم جدی دارند که در این مرحله به بخش های سلامت و تولید ، نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : برای رسیدن به این اهداف نیاز به مدیریت جهادی است و همه باید تلاش کنند تا اهداف تبیین شده در مباحث اقتصاد مقاومتی ، صرفه جویی منابع و اجرای قانون هدفمندی محقق شود.