احداث پلی کلینیک برای جذب توریسم درمانی در خوزستان

خورنا: استاندار خوزستان گفت: با توجه به تعاملات صورت گرفته با استانداری بصره عراق، ساخت یک پلی کلینیک برای جذب توریسم درمانی در استان صورت می گیرد.
سید جعفر حجازی پیش از ظهر امروز در جلسه صادرات غیرنفتی استان خوزستان اظهار کرد: بر پا کردن نمایشگاه بین المللی در استان فرصت مناسبی را برای ورود به بازار های خارجی فراهم می کند.

وی در خصوص پایانه های حمل و نقل استان نیز عنوان کرد: در بحث پایانه های حمل و نقل در استان در این چند سال اخیر عملکرد خوبی را شاهد نبوده ایم. همچنین با پیگیری هایی که در این زمینه صورت گرفته است مشکلات ناشی از مدیریت ضعیف در این زمینه به زودی مرتفع می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه پایانه های حمل و نقل استان، پیشانی های ورودی کشور هستند، تصریح کرد: با در نظر گرفتن این موضوع که پایانه حمل و نقل شلمچه یک طرح ملی است اما روند احداث آن به ۱۰ سال انجامیده است.

وی در این خصوص عنوان کرد: اقدامات لازم را در جهت بهره برداری سریع از این پایانه انجام داده ایم.

حجازی همچنین با اشاره به تعاملات صورت گرفته با استان بصره افزود: تقاضاهای زیادی در جهت برگزاری نمایشگاه از سوی سایر استانهای عراق نیز مطرح شده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه، جهت گیری ها در کشور به سمت وابستگی غیر نفتی پیش می رود، گفت: باید تلاش بیشتری در جهت تقویت شرکتهای خصوصی استان برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی انجام دهیم.