طلب شهرداری از ادارات شادگان ۱۰۰ میلیارد ریال است

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: این شهرداری در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد ریال از ادارات دولتی طلبکار بوده که با وجود مکاتبات و مذاکرات گسترده تاکنون حاضر به پرداخت بدهی‌های خود نشده‌اند.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: عدم وصول مطالبات و پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های دولتی به شهرداری مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مشکل این ارگان دولتی و مردمی در شادگان است.

وی افزود: کمبود اعتبارات و عدم توانایی مالی بزرگترین سد پیش‌روی توسعه حوزه شهری شادگان بوده که تنها با توجه مضاعف مسئولان می‌توان در راستای رفع آن کوشید.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: این شهرداری در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد ریال از ادارات دولتی طلبکار بوده که با وجود مکاتبات و مذاکرات گسترده تاکنون حاضر به پرداخت بدهی‌های خود نشده‌اند.

وی اضافه کرد: ضعف در امکانات پشتیبانی و نداشتن منابع درآمدزا از دیگر مشکلات شهرداری شادگان بوده که امیدواریم با دقت نظر مسئولان اجرایی شهر و استان در این خصوص چاره‌ای اندیشیده شود.

آلبوناصر با اشاره به اینکه ۹۰ درصد منابع شهرداری، غیردولتی و از سوی مردم است، گفت: در این راستا از دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم نسبت به پرداخت عوارض و بدهی‌های خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا شهرداری نیز بتواند خدمت‌رسانی را مطلوب‌تر در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی همچنین عنوان کرد: چنانچه ادارات هم نتوانند در خصوص پرداخت بدهی‌های خود با شهرداری همکاری کنند ما نیز از طریق ابزارهای قانونی برای وصول این میزان بدهی اقدام می‌کنیم.