نشست منطقه ای حزب اعتدال و توسعه در استان قزوین برگزار شد +تصاویر

خورنا پس از برگزاری نخستین همایش منطقه ای حزب اعتدال و توسعه در زاهدان در هفته گذشته، دومین نشست منطقه ای این حزب نیز روز یکشنبه ٣٠ فروردین ماه به میزبانی قزوین برگزار شد.

در این همایش منطقه ای علاوه بر اعضای حزب اعتدال و توسعه شاخه قزوین، مسؤولان و برخی اعضای شاخه های استانی این حزب دو استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز و زنجان نیز حضور داشتند. IMG-20150420-WA0064

بر پایه این گزارش، مرتضی بانک، عضو ارشد شورای مرکزی و معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه و اسماعیل شجاعی و مصطفی فتح الله از اعضای هیأت اجرایی این حزب میمهانان ویژه دومین همایش منطقه ای حزب اعتدال و توسعه بودند.

بانک و هیأت همراه علاوه بر شرکت در نشست منطقه ای حزب اعتدال و توسعه با استاندار و نیز نماینده ولی فقطه در استان قزوین نیز دیدار و گفتگو کردند. IMG-20150420-WA0065

شرکت در شورای اداری استان-نشست تشکیلاتی با مدعوین استانه، دیدار با ایت اله تاکندی-دیدار با چهره های موثر و حامی دولتدیدار بااستاندار-شرکت در شورای اداری استان-نشست تشکیلاتی با مدعوین استانها-دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان، دیدار با ایت اله تاکندی و دیدار با چهره های موثر و حامی دولت از دیگر برنامه های سفر یک روزه سفر بانک و هیأت همراه به قزوین بود.

گفتنی است دفتر حزب اعتدال و توسعه قزوین نیز در جریان این سفر توسط مرتضی بانک افتتاح شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *