شهرداری شوشتر وعده تجهیز پارک کمیته سوخت را فراموش کرد

مصطفی فتحی زاده – خورنا با گذشت ۳ ماه از وعده شهرداری شوشتر به مردم کمیته سوخت مبنی بر تجهیز یک پارک در این منطقه ، ولی هنوز این وعده عملی نشده است .

شهرداری شوشتر به مردم ساکن در منطقه کمیته سوخت در بهمن ماه سال ۹۳ قول داده بود در چند روز آینده پارک این منطقه برای رفاه شهروندان آن منطقه تجهیز می شود ولی با گذشت ۳ ماه هنوز این وعده عملیاتی نشده است .

بار دیگر خبر ۳ ماه گذشته را بخوانید :

مسئول خدمات شهری شهرداری شوشتر در گفتگو با خورنا گفت : پارک کمیته سوخت ( کوی شهید فهمیده ) شوشتر تجهیز می شود .

علیرضا تقی پور افزود : پارک کمیته سوخت بنابر درخواست شهروندان این منطقه در چند روز آینده توسط شهرداری شوشتر تجهیز می شود .

وی تصریح کرد : این پارک به زودی با نصب نیمکت و سطل زباله تجهیز می شود تا شهروندان منطقه کمیته سوخت از این پارک که هم اکنون فاقد امکانات می باشد بهره مند گردند .

تقی پور خاطرنشان کرد : پیش از این نیز تعدادی منقل کباب پزی در این پارک نصب شده بود ولی از سایر تجهیزات پارکی محروم بوده است .

مسئول خدمات شهری شهرداری شوشتر گفت : اهالی کمیته سوخت قبلا از شهرداری شوشتر درخواست نموده بودند که پارک موجود در این منطقه را مجهز نماید تا شهروندان بتوانند از این پارک استفاده نمایند .

وی افزود : در صورتی که سیستم روشنایی پارک کمیته سوخت با مشکل مواجه شده باشد ، سیستم روشنایی پارک را اصلاح می نماییم تا پارک این منطقه با مشکل روشنایی مواجه نشود .

تقی پور در پایان گفت : در آینده نیز یک سٍتٍ کامل ورزشی و سلامتی در پارک کمیته سوخت شوشتر نصب خواهد شد تا اهالی این منطقه بتوانند از امکانات ورزشی در این پارک استفاده نمایند ./

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *