« نقد و بررسی عملکرد شورا و شهرداری هفتکل »

خورنا – تا کنون با گذشت همین مدت کوتاه از عمر شورای جدید، فعالیتهای خوبی در شهرداری درحال انجام است. اولین موضوعی که شورا از آن دوری  می کند تفرقه است که شورای قبلی را با چالشهای زیادی مواجه کرد و اگر اختلاف نظری که قطعأ باید باشد در درون شورا می باشد و به بیرون درز نمی کنند.

 

خبرگزاری ندای هفتکل/ رضا مرادی خواه گل سفیدی:

 

تا کنون با گذشت همین مدت کوتاه از عمر شورای جدید، فعالیتهای خوبی در شهرداری درحال انجام است. اولین موضوعی که شورا از آن دوری  می کند تفرقه است که شورای قبلی را با چالشهای زیادی مواجه کرد و اگر اختلاف نظری که قطعأ باید باشد در درون شورا می باشد و به بیرون درز نمی کنند و این آرامش درون شورا قابل تحسین میباشد و اما باید به شورا به دلیل  انتخاب مهندس حامد رضایی به عنوان شهردار شهرستان هفتکل تبریک گفت چون ایشان چند خصوصیت بارز دارند که اگربه کار گرفته شوند بی شک می توان به شهری آباد امیدوار بود.

 

خبرگزاری ندای هفتکل

 

رضایی دارای تحصیلات آکادمیک و تجربه چندساله در شهرداری و آشنایی به مشکلات این شهر را داراست و مهمتر از همه جوان بودن ایشان است که ثابت شده هر وقت به جوانان میدان دادیم در آن بخش شاهد رشد بودیم.

 

 

موضوعی که رضایی در ابتدای انتخابش به عنوان شهردار شهرستنا هفتکل با آن روبرو بود بدهی های برجا مانده از شهردار قبلی بود که البته مبلغ آن هم کم نبود٬که میتوانست یک مانع بزرگ بر سر راه باشد، اما با ذکر این موضوع فعالیتهای خوبی صورت گرفته و موضوعی که درشهر نمود دارد انجام امورات به شکل اساسی و کارشناسی میباشد.

 

 

دیگر اینکه صبح وقتی از خواب بیدار میشدیم و می دیدیم کلی خیابان آسفالت و بقول یکی از دوستان واکس زده شد خبری نیست! اگر از حق نگذریم مجموعه ی شهرداری در چند بخش بسیار عالی کار کردند.

 

 

اولین بخش، سرپوش کردن کانالهای رو باز بود که به چهره ی بهتر شهر کمک کرد. در آسفالت خیابانها تلاش بیشتری شده و اصولی تر انجام میشود.

 

 

زیباسازی بازار به شکل خوبی در حال انجام است٬ در جدول کاری و ته ریزی منازل شرکتی (لین ها) که مشکل چندین ساله بود، به شکل مناسبی درحال انجام است و شهری پویا باید هر روز یک تغییر عمرانی را شاهد باشد که انصافا درحال حاضر اینگونه میباشد.

 

 

با این همه بدهی در نهاد شهرداری٬ این فعالیتها جای تقدیر دارد؛ اما شهرداری باید چند نکته دیگر را مدنظر داشته باشد که در این بخش ها کار خاصی تاکنون صورت نگرفته است!

 

 

اولین نکته ای که سالهاست همشهریان شاهد آن می باشند هرس کردن فضای سبز و درختان آن میباشد و بعضاً کاشتن درختان زیر شبکه برق باعث میشود درختی را که ماهها آن را نگهداری و آب داده ایم را به دلیل برخورد با شبکه در عرض چند دقیقه آن را قطع کنیم و این همه زحمت به هدر می رود؛ حالا یا شبکه ما غیر کارشناسی است یا درخت کاشتن شهرداری!

 

 

نکته دیگری که شهرداری در آن کم کاری کرده است عمران و امکانات تفریحی است که در محلات باید اعمال شود بعضاً اگر پارکی در محلات مانند طوفشرین و اسلام آباد و مهرآباد و… بوده، اکنون متروکه شده اند و احتیاج به بازسازی دارند.

 

 

کانالها در محلات احتیاج به سرپوش دارند ٬فضای سبز و امکانات تفریحی در محلات وجود ندارد ٬خیابانها احتیاج به جدول کاری و آسفالت دارند که امیدوارم با درایت شورا و شهردار شهرستان هفتکل این مشکلات مرتفع شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *