حکم تخریب یک سالن هم‎زمان با بهره‎برداری!

خورنامدیرکل ورزش و جوانان لرستان از صدور حکم تخریب برای یک سالن ورزشی این استان هم‎زمان با افتتاح آن خبر داد.

علی‎یاور عزیزپور در جمع خبرنگاران با ابراز نارضایتی از روند پروژه‎های ورزشی در دست احداث استان، تصریح کرد: در برخی از پروژه‎ها چهار پیمانکار تغییر کرده و همین سبب شده که بیشتر آنها شرایط و پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته باشند.

وی ادامه داد: به‎عنوان مثال یک دهه از کلنگ‎زنی استخر شهرستان پلدختر می‎گذرد اما فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اعلام کرده‎ام اگر ۱۰ ماه به من وقت بدهند این استخر را به بهره‎برداری می‎رسانم.

عزیزپور با اشاره به موقعیت جغرافیایی نامناسب چند سالن ورزشی در استان اضافه کرد: سالن ورزشی رازان که قرار بود در دهه فجر افتتاح شود، به سبب عبور لوله گاز در نزدیکی آن، شرکت گاز استان حکم تخریبش را گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: شرکت گاز لرستان اعلام کرده تعهد بدهم که اگر زمانی اتفاقی برای کسی افتاد مسئولیتش با بنده باشد ولی کسی نمی‎تواند خطرات احتمالی آن را تعهد کند.

وی خاطرنشان کرد: آن زمان همه دستگاه‎های اجرایی از جمله شرکت گاز با مکان سالن موافقت کرده‎اند اما الان مخالف شده‌اند و حکم تخریب را گرفته‎اند.

عزیزپور درباره سالن ورزشی شهرستان نورآباد نیز گفت: این سالن شاید بهترین سالن ورزشی استان باشد اما متأسفانه روی یک تپه ساخته شده که امکان آب‎رسانی به آن وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: مسئولان باید قبل از احداث این فضاهای ورزشی ابتدا “جانمایی” آن را درنظر می‎گرفتند، الان نمی‎دانیم با این سالن‎ها چکار کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *