فرماندار ماهشهر: از مشاوران متخصص برای ساماندهی ورودی های ماهشهر بهره میگیریم

: فرماندار ماهشهر از به‌کارگیری مشاوران متخصص برای ساماندهی مبادی ورودی و اصلی این منطقه خبر داد.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال “تولید ملی، حمایت از سرمایه و کار ایرانی” توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: تحقق این شعار اقتدار و امنیت ملی برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید شعار امسال را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند، افزود: سرمایه، فقط ثروت مالی نیست و سرمایه‌های انسانی و نیروی کار در همه رده‌های شغلی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه ایرانی هستند که باید بر اساس شعار امسال حمایت همه‌جانبه شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سرمایه‌های ملی کشور نیروهای کار هستند که امور جامعه و میهن اسلامی را پیش می‌برند و در مسئولیت‌های مختلف چرخ مملکت را می‌چرخانند.

فرماندار ماهشهر در ادامه از بهسازی برخی مناطق شهری با توجه به نیاز و ضرورت موجود منطقه خبر داد و گفت: با همکاری شرکت پتروشیمی خوارزمی، بوستان بزرگ الغدیر ماهشهر برای استفاده شهروندان بازسازی می‌شود.

وی عنوان کرد: به همین منظور توسط مشاوران متخصص چند طرح در این زمینه ارائه و از بین آنها بهترین انتخاب شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

حیاتی ادامه داد: این بوستان در محور اصلی و ورودی شهر قرار دارد و بهسازی آن چهره منطقه را متحول می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بهسازی مناطق شهری به ‌ویژه بوستان‌ها می‌تواند تفرجگاهی مناسب برای شهروندان و مسافران باشد، افزود: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد فضایی مطلوب برای آنها است.