برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس توسط مردم روزه دار شهرستان هندیجان

خورنا وهاب شیرعلی : حجت الاسلام شیروانی مشاور فرماندار شهرستان هندیجان که سخنران این مراسم بود اظهار داشت:آنچه که قدر مسلم است و همه شاهد و گواه آن هستیم اینست که اسرائیل جنایتکار این غده سرطانی نجس و آلوده که از فرصت فضای به وجود آمده چند روزه اخیر در عراق که توسط تروریست های داعش به وجود آمده است استفاده نموده و زندگی را در این ماه پر فیض و رحمت و مغفرت الهی بر مردم مظلوم و بی دفاع غزه حرام نموده است.
حجت الاسلام شیروانی اضافه نمود:اسرائیل به پشتوانه آمریکای جنایتکار که محور همه شرارت های جهان است فکر کرده است که اگر کودک کشی کند و نسل کشی راه بیاندازد می تواند بنای اسلام را نابود کند.هدف آنان این نیست که غزه را تصرف نمایند و یا کشور اسرائیلی تشکیل دهند زیرا که تاریخ نشان داده است که اینها هدفشان مخالفت با اصل اسلام و مبارزه با اعتقادات مسلمین می باشد لذا این خونریزی ها مبنای جز اسلام ستیزی ندارد.
شیراوانی تصریح نمود:حضرت امام خمینی(ره) برای مبارزه با این جریان فکری خطرناک که آمریکا و ایادی استکبار آن را بنا نهاده اند امروز را روز قدس نامگذاری نمود تا سدی در مقابل این تفکر باشد و آنها این آروز را که بتوانند بر جهان تسلط پیدا کنند به گور خواهند برد.
مشاور فرماندار شهرستان هندیجان ادامه داد: امروز چند کشور عربی خاورمیانه که از مسلمانی تنهای ادعای آنرا دارند کلام نورانی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را نشنیده اند که فرمود ” هرکس فریاد و ندای یاری خواستن مسلمانی را بشنود و آنرا پاسخ نگوید از ما نیست”.چرا کسی دم بر نمی آورد.این همه کشت و کشتار را می بینند و سکوت کرده اند.این سکوت از طرف آنها می تواند تنها به معنای تایید استکباری است که بر جهان مستولی شده است.
شیروانی تاکید نمود:به یاری خداوند ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با فرزندانی دلیر شجاع و غیرتمند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) آماده مقابله با هر نوع توطئه و هر نوع دسیسه دشمن هستند و از هیچ کوششی در این جهت مضایقه نخواهند نمود .
شیروانی در پایان خاطر نشان نمود:انتظار می رود که ملت شهید پرور ما در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین با بصیرت و آگاهی در نبرد علیه استکبار حضور چشمگیر داشته باشند تا انشاله جز کسانی باشیم که در صف سربازان واقعی حضرت ولیعصر(عج) قرار گیریم
در پایان این مراسم قطعنامه پایان این مراسم قرائت گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *