حمایت از تجمع کنندگان علیه بی حجابی واجب شرعی است

خورنا_ حسین عبدالعزیزی: آیت الله شیخ رضا سبط شیخ انصاری: محکومیت این حرکت خداپسندانه توسط برخی از مسؤلین از بی حجابی بدتر است.

دفاع از دین خدا از واجب ترین واجبات است و نیازی به اجازه از کسی ندارد و موجب تعجب و تأسف و تحسّر است که چنین مسئولینی محکوم می کنند آن کسانی را که در صدد جبران بیکاری ها و کم کاریهای آنان در این امور بوده اند.

مسئول و مدرس حوزه علمیه آیه ا… العظمی سبط الشیخ الانصاری گفت: حمایت و پشتیبانی از مردم متدین و غیور و انقلابی، که تعصب نسبت به دین و خدا و حفظ ارزشهای اخلاقی و انسانی و اسلامی دارند، از بزرگترین واجبات می باشد و مسئولین مربوطه باید از آنان حمایت کنند نه اینکه با تیغ بی انصافی و غیر شرعی به بهانه غیر قانونی بودن حقیقت را ذبح کنند.

آیت الله شیخ رضا سبط شیخ انصاری  با اشاره به تجمع متدینین در اعتراض به بی حجابی در میدان فاطمی تهران از غیر قانونی خواندن این تجمع ابراز تأسف و تعجب کرد و گفت: محکومیت این حرکت از سوی برخی مسئولین از گناه و زشتی بی حجابی بمراتب بیشتر و بدتر است و متهم ردیف اول و مقصر اصلی چنین اوضاع نابسامانی مسئولینی هستند که با بی تفاوتی و عدم تعصب نسبت به زیر پا رفتن حدود الهی که حجاب یکی از مهم ترین آنهاست بستر ساز چنین امری بوده اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *