مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان: برای تحقق خواسته مردم از جان و دل مایه بگذارید

خورنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: تحقق خواسته و آرزوی دیرینه مردم این شهرستان، پیروزی تیم نفت مسجدسلیمان است و برای تحقق خواسته مردم از جان و دل مایه بگذارید.

به گزارش خورنا، ابراهیم پیرامون در نشست با بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان که صبح امروز برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال نو و آرزوی روزهای خوش همراه با تندرستی و شادابی، اظهار کرد: در آستانهٔ تحقق آرزوی دیرینه فوتبال دوستان این شهر برای حضور در لیگ بر‌تر کشور، آخرین پله از این مسیر دشوار را با صلابت و اقتدار طی نمایند.

وی حمایت پرشور هواداران در بازی‌های خانگی و همراهی آن‌ها با طی چند صد کیلومتر مسافت در بازی‌های خارج از خانه برای تشویق تیم محبوبشان را سرمایه‌ای ارزشمند توصیف کرد و گفت: کمتر تیمی از این هواداران بهره می‌برد چشمان فوتبال دوستان مسجدسلیمانی و حتی خوزستانی به ساق پاهای شما دوخته شده و برای تحقق آرزوی دیرینه‌شان توسط شما جوانان برومند ثانیه‌شماری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خود و سایر اعضای هیأت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز را حامی و همراه بازیکنان دانست و تصریح کرد: همان‌گونه که تاکنون در کنار شما بوده‌ایم در این آخرین بازی باقیمانده هم با تمام قوت در کنار شما فرزندان دلاور این خطهٔ قهرمان‌پرور ایستاده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آخرین میدان رقابت علاوه بر ارائه یک بازی زیبا، منطقی و جوانمردانه نتیجهٔ مطلوب را برای هواداران تیم کسب کنید و به این هواداران خونگرم عیدی و پاداش خوبی بدهید.

به گزارش خورنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعنوان نماینده شایسته استان خوزستان در لیگ دسته یک کشور، هم اکنون با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول گروه خود قرار دارد و برای صعود مستقیم به لیگ بر‌تر به کسب هر سه امتیاز تنها بازی باقی مانده‌اش که در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ برابر تیم آلومینیوم هرمزگان برگزار می‌شود نیاز دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *