برپایی هفت کیوسک «از من بپرس» در آبادان

خورنا: رئیس ستاد نوروزی آبادان از برپایی هفت کیوسک «از من بپرس» در نقاط مختلف شهری خبر داد.

عبدالرضا دیدار گفت: این کار در راستای فراهم سازی امکانات در جهت تامین رفاه و آسایش بیشتر و بهتر میهمانان و مسافران نوروزی انجام شده است.

وی افزود: موضوع آفت زدایی و رعایت مسائل بهداشتی در کمپ ها مورد توجه خاص قرار دارد و برای این منظور با مسئولان بهداشتی شهر به طور کامل هماهنگی داریم.

رئیس ستاد نوروزی آبادان اظهار کرد: همچنین با هماهنگی سازمان پسماند شهرداری آبادان و به منظور رعایت مسائل زیست محیطی در مراکز اسکان و استقرار میهمانان نوروزی چندین باکس زباله در این محل ها نصب شده است.

دیدار تصریح کرد: ۳۵ سرویس بهداشتی با ۱۴۸ چشمه در نقاط مختلف شهری پیش بینی و ایجاد شده است ضمن آنکه تمامی سرویسهای بهداشتی که پیشتر موجود بود نیز نواقصشان برطرف شده است.

وی یادآور شد: ۲۷ پارکینگ با متراژ ۳۶ هزار و ۲۸۵ متر مربع با گنجایش دو هزار ۴۰۹ خودرو توسط بخش خصوصی مهیا شده ضمن آنکه ۳۸ پارکینگ به طور روباز (از میان فضاهای خالی و خاکی شهری) با متراز ۱۸ هزار و ۵۹۸ متر مربع با گنجایش یک هزار و ۲۳۹ خودرو نیز ایجاد شده است.

رئیس ستاد نوروزی آبادان از آمادگی کامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در جهت بازدید از کمپ ها و مدارسی که برای اسکان مسافران پیش بینی شده در جهت هماهنگی برای رعایت موارد ایمنی خبر داد.

دیدار همچنین از افزایش باکسهای زباله در سطح شهر به تعداد ۱۰۰ عدد، نصب ۱۵۰ صندلی پارکی دیگر در سطح شهر، افزایش آلاچیق ها، کاشت نخل در سه ردیف در پارک گلستان (واقع در ابتدای جاده آبادان – اهواز) و ایجاد جایگاهی برای استقرار ماموران سازمان پسماند در پارکها با هدف تفکیک زباله از همان محل به عنوان دیگر فعالیتهای ستاد نوروزی نام برد.

رئیس ستاد نوروزی آبادان با اشاره به برپایی چهار کمپ نوروزی جهت اسکان مسافران و میهمانان واقع در ایستگاه هشت، بلوار دهداری (سالن ولی عصر)، مدرسه شهدای آموزش و پرورش و مجموعه چند منظوره شهدای شهرداری (واقع در بلوار هسته ای) همراه با ارائه امکانات رفاهی درون کمپها همچون برقراری نانوایی تنوری، جایگاه مخصوص فروش آش برای صبحانه و محلی نیز برای فروش جگر گفت: استفاده از کمپ ها و چادرها کاملا رایگان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *