“نزار القطری” در خرمشهر درباره نوروز و ایام فاطمیه چه گفت؟

خورنا: : ذاکر اهل بیت گفت: مردم شیعه ایران به خاطر نوروز ایام فاطمیه را فراموش نکردند و شیعیان جهان به خاطر همین ولایت مداری به مردم ایران افتخار می کنند.

نزار قطری که شامگاه گذشته برای اجرای مراسم ایام فاطمیه به خرمشهر آمده بود در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: این پنجمین بار است که وارد شهر خرمشهر می شوم و برای من افتخاری است که در میان مردمی حضور پیدا کردم که حرمت خاصی برای اهل بیت (ع) قائلند.
وی افزود: امسال در ایران ایام نوروز مقارن شد با ایام فاطمیه ولی مردم شریف ایران با نگه داشتن حرمت حضرت زهرا (س) به جهانیان ثابت کردند که همچنان مثل گذشته ارزش والایی برای اهل بیت (ع) ققائل هستند.
نزار قطری در بخشی دیگر از گفتگو به جنایت های تکفیری ها در عراق و سوریه علیه شیعیان اشاره کرد و گفت: این تروریست های تکفیری ادعای نماینده اسلام را می کنند آیا واقعا پیامبر اسلام (ص) به این شکل رفتار می کردند که اینها با وحشی گری و سر بریدن دم از اسلام می زنند.
این ذاکر اهل بیت افزود: کشتن مردم در همه ادیان و فرقه ها جنایت محسوب می شود پس این تکفیری ها از کفار هم بدترند که اینگونه به راحتی و با سردادن تکبیر سر مسلمانی را از تنش جدا می کنند.
وی اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک به حول و قوه الهی ریشه کفار و تکفیری ها در سراسر جهان ریشه کن شده و اسلام از شر این ترورست های کافر رهایی یابد.
به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری فاطمیه با مداحی نزار قطری مورد استقبال پر شور مردم خرمشهر و مهمانان نوروزی و کاروانان راهیان نور حاضر در مسجد جامع روبرو شد و نزار قطری با نوحه خوانی به سه زبان عربی، فارسی و ترکی شور و حال خاصی به این مراسم داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *