برگزاری ویژه برنامه‌های کودک در رامشیر

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر از برگزاری ویژه برنامه‌های کودک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا از رامشیر، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، حیدر حیدری اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های رامشیر به منظور گرامیداشت مقام کودک و ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای کودکان رامشیری و خانواده‌های آنان و در راستای آشنایی کودکان با محیط کتابخانه و فعالیت‌های بخش کودک کتابخانه شهید مطهری اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌های کودک کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل مسابقات نقاشی، نقاشی روی صورت، نقاشی روی دیوار، کتاب سازی، نمایشگاه نقاشی، آموزش کاردستی و همچنین برگزاری جنگ شادی که همراه با نمایش عروسکی و شعرهای کودکانه بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر تصریح کرد: این برنامه‌ها مورد استقبال و شور و اشتیاق کودکان واقع شد و کودکان شرکت کننده یک روز خوب و به یاد ماندنی با برنامه های متنوع مختلف را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: در این مراسم بیش از ۶۰۰ نفر از کودکان، دانش آموزان به همراه والدین خود حضور یافتند که در ابتدا جشن اجرای نمایش‌های کودکانه و شاد توسط گروه نمایش مهرورزان رامشیر و نواختن موزیک‌های کودکانه توسط گروه موسیقی، موجی از شادی و خنده را برای آنها به ارمغان آوردند.

حیدری گفت: کودکان با جنب و جوش بسیار و با صورت‌های نقاشی شده از شخصیت‌های کارتونی اقدام به نقاشی بر روی دیوار کردند که فضایی بسیار شاد و رنگی ایجاد کردند.

وی در پایان گفت: ما امیدواریم از طریق این گونه برنامه‌های شاد و مناسب زمینه حضور هر چه بیشتر کودکان در کتابخانه‌های عمومی را باز کنیم و بتوانیم کتاب و مطالعه را وارد زندگی کودکان این شهرستان کنیم تا نسل بعد به عظمت و فواید کتاب پی برده و نسلی باسواد و آگاهی بالا داشته باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *