نماینده اهواز: مصوبه خودروسازی اهواز را بازگردانید

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه خودروسازی اهواز باید بار دیگر احیا شود و باید از تصمیم‌گیری منطقه‌ای در این‌باره پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدشریف حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: مصوبه خودروسازی برای شهرستان اهواز در سفر دوم به تصویب رسیده است ولی به صورت غیرکارشناسی و بر اساس تصمیم منطقه‌ای در ایندرو به تبریز منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه همه موارد مورد نیاز را در اختیار گذاشتیم، خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ هکتار زمین در نظر گرفتیم و برق، آب و حتی اینترنت پرسرعت نیز به این زمین اختصاص داده شد ولی به یکباره این مصوبه لغو و به تبریز منتقل شد.

حسینی خاطر نشان کرد: در استان خوزستان در ابتدای دولت نهم ۱۰۰ واحد تولید قطعه وجود داشت ولی در شرایط کنونی این واحدها به ۳۴۰ واحد رسیده است و این خود توجیه احداث این شرکت در خوزستان است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان خوزستان ۲ هزار و ۱۵۶ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که برای این واحدها بیش از ۱۵۱ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

حسینی افزود: سرمایه‌گذاری در استان خوزستان بسیار زیاد بوده است به نحوی که بیش از ۱۱.۵ درصد از همه سرمایه‌گذاری کشور در خوزستان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در خوزستان شرکت‌هایی وجود دارد که بیش از ۳۰ ماه است حقوق پرداخت نکرده‌اند و باید برای رفع مشکلات این حوزه تصمیمی جدی اتخاذ شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به نحوی عمل شود که اعتراض کارگری در خوزستان به حداقل برسد البته با وجود عدم پرداخت ۳۰ ماه حقوق کارگران اهوازی هیچ‌گاه شاهد اعتراضی از سوی این افراد مظلوم نبوده‌ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *