برگزاری کارگاه‌های آموزشی «زن و انقلاب» در هندیجان

خورنا: رئیس کمیته امور بانوان فرمانداری هندیجان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «زن و انقلاب» به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

اعظم شنبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت ایام خجسته و مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، فرمانداری شهرستان هندیجان برنامه‌های متنوع و مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی زن و انقلاب از جمله برنامه‌هایی‌ست که به همت کمیته بانوان فرمانداری شهرستان و هفدهم بهمن ماه سال جاری برگزار و اجرایی می‌شود.

رئیس کمیته امور بانوان فرمانداری هندیجان تصریح کرد: در این دوره آموزشی زنان و دختران هندیجانی هر چه بیشتر با نقش و جایگاه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

*دیدار با مادران آسمانی

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، رسیدگی به مشکلات محرومان و مستضعفان منطقه و دیدار با مادران آسمانی از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان فرمانداری در ایام خجسته دهه فجر است.

شنبدی در پایان اظهار کرد: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی که در شهرستان بسیار نیز مورد توجه بانوان هندیجانی قرار گرفت از دیگر برنامه‌های این کمیته به مناسبت دهه فجر بوده است.