تقدیراز روستای مربچه در مراسم انتخاب پایتخت کتاب ایران

عبدالرضا باغ شیرین :از روستای مربچه در انتخاب پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر تقدیر شد

خورنا/فرشیدفرجی به گزارش خبرنگارخورنا رامهرمز، سرپرست اداره به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب اعلام کرد: در مراسم پایانی پنجمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب که شنبه چهارم اسفندماه در کتابخانه ملی برگزار شد، یزد عنوان پایتخت کتاب ایران را کسب کرد.

عبدالرضا باغ شیرین افزود: در این دوره رامهرمز در بخش پایتخت کتاب جزو ۲۰ شهر انتخابی بود و از سویی روستاهای باصدی در بخش مستمر و روستای مربچه در بخش برگزیده‌ها حضور داشتند که پس از برگزاری جشنواره در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از استان خوزستان روستای مربچه رامهرمز شایسته تقدیر شد.

وی همچنین گفت: در سال جاری رامهرمز در بخش روستای دوستدار کتاب با بیشترین شرکت‌کننده در استان یعنی با ۳۱ روستا و همچنین ثبت و فعالیت بیشترین باشگاه کتاب‌خوانی در جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی برنامه‌های ترویجی کتاب و کتاب‌خوانی را به انجام رساند.

سرپرست ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان گفت: در سال ۹۸ رامهرمز برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم در سال آینده ثمره تلاش خود را ببینیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *