شهردار بندرماهشهر:

نیروهای شهرداری بی وقفه برای رفع آبگرفتگی معابر تلاش می کنند

مجاهد نظارات  اظهار کرد : در پی بارش های اخیر اکیپ های خدمات شهری، عمرانی، اجرایی و آتش نشانی در تمام مناطق با تلاشی بی وقفه اقدام به رفع آب گرفتگی معابر کردند.

مجاهد نظارات  اظهار کرد : در پی بارش های اخیر اکیپ های خدمات شهری، عمرانی، اجرایی و آتش نشانی در تمام مناطق با تلاشی بی وقفه اقدام به رفع آب گرفتگی معابر کردند.

وی افزود: اکیپ های اجرایی و خدمات شهری شهرداری تحت فرمان ستاد مدیریت بحران شهرداری، همزمان با شروع بارندگی برای پیشگیری از هرگونه آبگرفتگی در آماده باش کامل هستند.

نظارات با تاکید بر برگزاری جلسات مختلف و در نظر گرفتن تمهیدات ویژه در طول سال برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، تصریح کرد: شناسایی کامل نقاط حساس آبگیر و بازسازی و رفع مشکل در سطح مناطق از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است که شهرداری با جدیت وارد میدان شده است و موانع را از سر راه برداشته است وهمین امر کمک بسزایی در دفع سریع آبگرفتی داشته است.

وی با توجه با آبگرفتگی برخی از نقاط شهر تصریح کرد : آبگرفتگی معابر در برخی مناطق به دلیل حجم شدت باران در فاصله زمانی کم و یا بعضا خاموش بودن پمپاژ بر اثر قطع برق رخ داده که آنهم مقطعی است و پس از ساعتی آب کاملا دفع می شود.

شهردار بندرماهشهر در راستای طرح ویژه لایروبی جداول و کانالها و شناسایی نقاط آب گیر تصریح کرد: به منظورجلوگیری از آب گرفتگی احتمالی، اکثر جداول سطح شهر به طور مستمر لایروبی و رسوب برداری شده است ونقاطی هم که دچار مشکل بوده شناسایی و رفع مشکل گردیده ودر سایر نقاط نیز در حال اقدام است.

وی در پبابن خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از بروز هر گونه آبگرفتگی و اخلال در تردد وسایل نقلیه و شهروندان پیشگیری کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *