در آستانه فرا رسیدن سال جدید صورت پذیرفت؛

راه‌اندازی کمپین خرید پوشاک وطنی توسط نویسنده و هنرمند خوزستانی

در آستانه فرا رسیدن سال جدید و آغاز بهار طبیعت پویش مردمی خرید پوشاک و البسه تولید وطن از سوی حسن نسیمی نویسنده و هنرمند مطرح و فعال اجتماعی خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش خورنا این هنرمند خوزستانی در شهریور ماه امسال نیز در صفحه مجازی  خود کمپین خرید نوشت افزار تولید وطن راه اندازی کرد که با حمایت چهره های مطرح ورزشی و هنری کشور همراه بود و مورد استقبال طیف عظیمی از مردم قرار گرفت.

بی شک نقش هنرمندان٬ ورزشکاران و نخبگان جامعه در هدایت افکار عمومی در جریانات اجتماعی و فرهنگی بسیار ویژه و تأثیرگزار است.

در صورت حمایت سراسری از  این پویش مردمی در حمایت از صنعت پوشاک کشور در حالی که مورد هجوم جنس های بی کیفیت چینی و قاچاق قرار گرفته و باعث تعطیلی گسترده و بیکاری خیل عظیمی از فعالان این عرصه گشته است، می تواند نور امید در دل تولید کنندگان این عرصه بتاباند.

در متن این کمپین که در صفحه اینستاگرام این هنرمند خوزستانی نیز قرار دارد٬ آمده است؛

با (کمپین خریدپوشاک تولید وطن) دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش کنیم آباد.

هموطن عزیز سلام!

متاسفانه بر اساس آمار رسمی سالانه حدود ۲ میلیارد و  ۶۰۰ میلیون  دلار پوشاک عمدتا  از راه غیرقانونی و قاچاق وارد کشور می شود و همین امر موجب تعطیلی واحدهای تولیدی بی شمار و بیکاری خیل عظیمی از فعالان در این صنعت شده است.

اگر به طور میانگین تعداد ۵۰ میلیون نفر از ایرانیان  متوسط مبلغ ۱۰۰ هزار تومان لباس خریداری کنند مبلغی معادل ۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (( پنجاه هزار میلیارد ریال)) خواهد شد.

آیا می دانستید که با همین رقم نیز می توان چندین کارخانه تولید پوشاک را از خطر ورشکستگی نجات داده و علاوه برعدم بیکاری چندین هزار کارگر زحمت کش٬ ۱۰ها هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

هموطن عزیز!

آتش نشانان شریف در حادثه تلخ پلاسکو با جانفشانی کم نظیر خود به ایران عزیزمان خدمت کردند، اینک ما هم می توانیم به نوبه خود، سهمی در آبادانی ایران عزیزمان داشته باشیم.

بیایید در آستانه سال تحصیلی جدید با یک عزم ملی دست در دست هم دهیم و با خرید لباس و پوشاک تولید داخل، از تعطیلی هزاران کارگاه تولید پوشاک و بیکاری ده ها هزار کارگر شاغل در این صنعت جلوگیری کنیم.

بیایید با حمایت از این پویش مردمی و انتشار آن در رشد اقتصاد ایران عزیزمان سهیم باشیم…انشاالله

حسن نسیمی اسفند ۹۶