انهدام باند سارقان مسلح در کارون

فرمانده انتظامي استان خوزستان از انهدام باند سارقان مسلح با 25 فقره سرقت در عمليات مقتدرانه پليس آگاهي در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش خورنا سردار سید محمود میرفیضی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، احشام، آرایشگاه‌های زنانه، جاده‌ای و معابر در چند شهرستان خوزستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی گسترده هویت و محل اختفای اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح را در شهرستان کارون شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی پس از تعقیب و مراقبت در عملیات مقتدرانه و منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و تعدادی پلاک سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

سردار میر فیضی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با مخلان امنیت برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.