۴۷ بانوی اندیمشکی پوشاک مدارس شهرستان تولید می‌کنند

خورنا- مظفر حیدری ، اظهار کرد: دریک اقدام خیرخواهانه ۴۷ بانوی اندیمشکی حاضر شدند پوشاک ۲۸۰۰۰ دانش آموزان شهرستان را ارزان‌تر از سال گذشته به دانش آموزان عرضه کنند.

وی با قدردانی از تلاش بانوان تولید کننده این شهرستان در راستای تحقق اهداف اقتصادی، مقابله با تلاش‌های دشمنان و فشارهای اقتصادی، ۴۷ بانوی تولید کننده اندیمشکی پوشاک مدارس اندیمشک را با کیفیت بهتر و ارزانتر تولید می‌کنند.این یک پیام ایثاربرای همه ماوقابل تقدیراست.

حیدری عنوان کرد: با همکاری و تشکیل جلسات با اداره آموزش و پرورش، اتحادیه خیاطان و تولیدی‌ها و برگزاری چندین نشست هم اندیشی و پیش بینی تحریم‌های اقتصادی علیه کشور به منظور جلوگیری از فشار اقتصادی به خانواده های ۲۸۰۰۰ دانش‌آموز اندیمشکی طرح تولید پوشاک مدارس در اوایل خردادماه با قیمت ارزان در اندیمشک اجرایی شد.

حیدری با اشاره به رضایت‌مندی والدین از این موضوع، اظهار کرد: این موضوع مزیت‌هایی از جمله آماده شدن پوشاک مدارس زودتر از سال‌های گذشته، خرید زود هنگام پارچه ولوازم پوشاک جهت جلوگیری از تورم و گرانی، تحویل به‌‌موقع پوشاک به دانش آموزان، و فعال شدن بانوان خیاط و واحدهای تولید کننده در اواخر بهار و تابستان که معمولا فصل بیکاری است را بدنبال داشت.

وی گفت: توزیع البسه تولیدی از خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت اندیمشک با قدردانی از فرماندار اندیمشک و معاون فرماندار بیان کرد: از خانواده‌هایی که تاکنون پوشاک دانش آموزان خود‌ را تحویل نگرفته‌اند هرچه سریعتر به واحدهای تولیدی معرفی شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به لزوم همدلی و تلاش مضاعف تولیدکنندگان در کاهش فشارهای اقتصادی به مردم عنوان کرد: سایر اتحادیه‌ها و واحدهای تولیدی نیز باید به این سمت و سو حرکت کرده تا ضمن مقابله با تحریم‌ها التهابات اقتصادی راکاهش و با رضایت خریداران برکت و فزونی مال را داشته باشند.

انتهای پیام/