آیین تجلیل از خبرنگاران هندیجان در ۱۷ مرداد ۹۷ برگزار می شود

مسعود میرزاپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خبر داد: آیین تجلیل از خبرنگاران هندیجان در ۱۷ مرداد ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خورنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با اعلام این خبر گفت: آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبر با همکاری فرمانداری شهرستان هندیجان و با حضور و مشارکت کلیه دستگاه های اداری ، به صورت یکپارچه و متمرکز روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه و مصادف با روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

مسعود میرزاپور گفت: به منظور تجلیل از مقام شهدای عرصه خبر و رسانه بویژه شهید شاخص این حوزه محمود صارمی، آیین یادبودی برگزار و یاد و خاطره این شهید والامقام و سایر شهدای خبرنگار را گرامی می داریم.
وی ادامه داد: برنامه های متنوع دیگری هم در جهت تجلیل از زحمات و فعالیت های سازنده و قابل قبول اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران هندیجان در نظر گرفته شده که در روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با ابراز خرسندی از فعالیت قابل قبول بیشتر خبرنگارانی که دلسوز مردم و چشم بینا و یاور مدیران اجرایی در هندیجان هستند گفت: نه تنها ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بلکه سایر ادارات نیز می بایست حامی هنرمندان و اصحاب رسانه باشند چرا که این قشر از جامعه بدون هیچ چشمداشتی و در جهت رضایت حق تعالی و مردم و همچنین در مسیر رشد و اعتلای جامعه در ابعاد فرهنگی، هنری و اجتماعی تلاش می کنند و روحیه نشاط ، خودباوری و امید را در مردم تقویت کرده و زنده نگه می دارند.

مسعود میرزاپور با اشاره به اینکه خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی باید وجدان آگاه ، بیدار و حقیقت بین مردم باشند گفت: رسالت خبری ایجاب می کند که تنش زدایی ، کمک به رفع کاستی ها و همدل و همیار مدیران بودن ، از ویژگی و خصایص اولیه خبرنگاران باشد و بر اساس این الگوها فعالیت خبری انجام دهند.

گفتنی است آیین تجلیل از خبرنگاران ، همه ساله در سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ، با همکاری فرمانداری و سایر ادارات شهرستان هندیجان برگزار می شود که این تجلیل به پاس قدردانی از زحمات یکساله این عزیزان صورت می گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *