کلاس آموزش شطرنج در اندیمشک برگزار می‌شود

اردشیر پولادوند اظهار کرد: یک دوره کلاس آموزشی شطرنج به زودی با حضور احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه حضور در این کلاس دو روزه ۱۰۰ هزار تومان است، گفت: این دوره در دو روز و در کلاس‌های صبح و عصر در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور اندیمشک برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج اندیمشک بیان کرد: همچنین برگزاری سمینار تخصصی شطرنج با موضوع نحوه آموزش شطرنج به کودکان و نوجوانان با حضور استاد مهران حق شناس رئیس کمیته مربیان شطرنج کشور و مربی ارشد فیده (فدراسیون جهانی شطرنج ) نیز در دستور کار این هئیت است.

وی افزود: هیئت شطرنج اندیمشک با برگزاری برنامه های مختلف از جمله برگزاری مسابقه سیمولتانه استاد قائم مقامی با حضور صد نفر شطرنج باز به مناسبت یاد بود شهدای ۴ آذر سبب افزایش رضایت دوستداران این رشته در اندیمشک شده است.

پولادوند عنوان کرد: در مدت زمان فعالیت این هئیت تاکنون برنامه های بزرگ و کشوری، از جمله برگزاری مسابقه بزرگ ریتد شطرنج با حضور ۱۴۲ نفر شطرنج باز از سراسر کشور در مرداد ماه سال جاری که یک رکورد از نظر تعداد شرکت کنندگان در سطح کشور بوده است.

وی افزود: همچنین برگزاری دوره مربی گری ملی در مهرماه سال جاری و سمینار تخصصی شطرنج با موضوع آخر بازی رخ و پیاده در اندیمشک از دیگر فعالیت‌های هیئت است.

انتهای پیام/