جاوید: خرمشهری‌ها درب منزل خود کتابچه‌ آموزشی و کیسه زباله تحویل می‌گیرند

خورنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر گفت: به مناسبت هفته محیط زیست کتابچه‌های آموزشی و کیسه زباله درب منازل خرمشهر تحویل داده می‌شود.

رضا جاوید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با تبریک هفته محیط زیست اظهار کرد: در این هفته به بازدید از صنایع پرداختیم و با مدیران صنایع در ارتباط با مشکلاتی که صنایع می‌توانند برای محیط زیست ایجاد کنند جلساتی برگزار شد همچنین حین بازدید از پساب صنایع نمونه‌برداری و به منظور آنالیز به آزمایشگاه ارسال شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگانی به محیط زیست و بزرگداشت این هفته افزود: در این راستا از ارگان‌ها خواسته شد که در راستای فرهنگسازی در زمینه صیانت از محیط زیست و آگاهی‌بخشی به مردم، اطلاع‌رسانی و اقدام به نصب بنر کرده و اقلام بازیافتی را آماده و توزیع کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر به اقدامات و همکاری‌های صورت گرفته توسط دیگر ارگان‌ها اشاره کرد و گفت: شرکت نفت و گاز اروندان کتابچه و پمفلت‌هایی را با موضوع محیط زیست و تهدیدات زیست محیطی تهیه کرد و اداره حفاظت محیط زیست نیز برای ارتقای فرهنگ بازیافت زباله اقدام به تهیه تعداد بسیاری کیسه زباله کرده است.

وی اظهار کرد: قرار است با همکاری شهرداری کتابچه‌ها و پمفلت‌ها به همراه کیسه‌های زباله در مناطقی که از نظر پسماند مشکل دارند درب منازل تحویل داده شود.

این مسئول اداره بندر و دریانوردی خرمشهر را از جمله حامیان اصلی محیط زیست و از همراهان همیشگی اداره حفاظت و محیط زیست خرمشهر دانست و افزود: اداره ب!۰%۰ B1 و دریانوردی در این هفته م DB