افزایش خدمات پس از فروش خودروهای اروندی؛

افزایش تردد خودروهای اروندی باعث توسعه معماری شهری و گردشگری خوزستان میشود

خورنا: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت: افزایش واردات خودروهای خارجی در منطقه باعث رونق بخشیدن به توسعه فضای حمل و نقل عمومی در منطقه خواهد شد که همین امر زمینه را برای توسعه معماری شهری و گردشگری نیز فراهم خواهد کرد.

سید علی موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خورنا در آبادان با بیان اینکه در پی گسترش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند، واردات خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد اروند در دو ماه سال جاری افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته پیدا کرده است، اظهار کرد: با استقبال از طرح گسترش تردد این خودرو‌ها تا شعاع ۱۲۰کیلومتری و تردد تا سطح استان در روزهای تعطیل رسمی، به طور مستقیم باعث افزایش واردات خودور در منطقه شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با انتشار شیوه نامه جدید تردد خودرو‌های پلاک اروند باعث ترغیب خرید خودروی وارداتی شده و سرمایه گذاران فعال در این حوزه را ترغیب به سرمایه‌گذاری در این بخش کرده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند تصریح کرد: با توجه به افزایش واردات خودرو، واحد خودرویی گمرک منطقه آزاد با کمبود دستگاه GPS مواجه شد که با پیگیری و تلاش‌های این معاونت مشکل رفع شد.

موسوی ادامه داد: عمده شهروندان منطقه بر این باورند که با گسترش واردات خودروهای خارجی به منطقه، نمایندگان مجاز خودروهای داخلی نیز ترغیب به ارائه خدمات در این خصوص خواهند شد و برخی از نمایندگان مجاز خودورهای داخلی نیز با تایید این موضوع، علاقه‌مندی خود به ارائه خدمات را به خودروهای خارجی نشان دادند.

وی اظهار داشت: از موضوعات حائز اهمیت دیگر در این خصوص می‌توان به توسعه ناوگان خدمات حمل و نقل عمومی اشاره کرد به طوری که افزایش واردات خودروهای خارجی در منطقه باعث رونق بخشیدن به توسعه فضای حمل و نقل عمومی در منطقه خواهد شد که همین امر زمینه را برای توسعه معماری شهری و گردشگری نیز فراهم خواهد کرد.