گفت‌و‌گو با مادر دوقلویی که توسط پدرشان زنده به گور شدند

اعتیاد؛ فرزندان دوقلویم را «زنده به گور» کرد!

خورنا: حادثه غم‌انگیز «لیث و سیف» دو پسر دوقلوی یکساله‌ای که توسط پدرشان در شادگان زنده به گور شدند همه افکار عمومی را شوکه کرد و به سرعت در تمامی محافل خبری انعکاس یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حادثه غم‌انگیز «لیث و سیف» دو پسر دوقلوی یکساله‌ای که توسط پدرشان در شادگان زنده به گور شدند همه افکار عمومی را شوکه کرد و به سرعت در تمامی محافل خبری انعکاس یافت.

حادثه آنقدر سنگین، تلخ و باورنکردنی بود که امتداد آن تا به امروز ادامه دارد و هزاران سئوال ذهن مخاطب را مشوش می‌کند که چرا؟ گناه این دو فرشته معصوم چیست؟ اصلا چگونه این اتفاق افتاد؟ برای روشن شدن موضوع و پاسخ به خیل عظیم این سئوالات و نظر به حساسیت امنیتی اتفاق و حال ناخوش و به هم ریخته مادر قربانیان سرانجام موفق شدیم تا با مادر این دوقلو‌ها صحبت کنیم تا بلکه گوشه‌ای تشویش‌های ذهن مخاطب را بر طرف کرده باشیم.

فارس: چگونه با همسرت آشنا شدی؟

من دختر عموی او هستم همدیگر را دوست داشتیم و ازدواجمان یک رخداد عشقی بود و برخلاف ازدواج‌های مرسوم دخترعمو پسرعمو، ازدواج ما با رضایت طرفین صورت گرفت.

فارس: چند وقت است که ازدواج کرده‌اید و آیا جز آن دوقلو فرزندان دیگری دارید؟

حدود هفت سال پیش ازدواج کردیم و یک دختر پنج ساله به اسم «مَیسون» و یک پسر چهار ساله به اسم «مُنذِر» داریم.

فارس: رفتار کلی همسرت در طول زندگی چگونه است؟

اوایل خیلی مهربان و فداکار بود ولی بعد‌ها برخورد‌هایش تند و عصبی شد چند بار دیدم قرص می‌خورد ولی انکار می‌کرد اواخر به صورت علنی مواد مصرف می‌کرد بیکاری و بی‌حوصلگی به سرعت تاثیر منفی خود را گذاشت و او منزوی شد به صورتی که هیچگونه ارتباط اجتماعی قابل ذکری نداشت و حتی با خانواده خودش هم قطع ارتباط کرد یک مدتی را در یک شرکت کار کرد و بعد از اخراجش رفتار عصبی پیدا کرد.

فارس: آیا سابقه خشونت با شما یا فرزندان را دارد؟

خشونت یا به قولی درگیری توی اکثر خانواده‌ها وجود دارد ولی بعد از اخراج از کار و گرایش به مصرف مواد مخدر باعث شد که بار‌ها خشونت به خرج دهد.

فارس: وقتی آن حادثه رخ داد شما کجا بودید و چگونه متوجه شدید که بچه‌هایت کنارت نیستند؟

ما خواب بودیم ولی او که شب‌ها تا دیر وقت بیدار بود. صبح که بیدار شدم سراغ بچه‌ها را گرفتم گفت آن‌ها را بردم تحویل بهزیستی دادم! می‌دونستم داره هذیان می‌گوید و به برادر‌هایش و خانواده گفتم که شوهرم بچه‌ها را نمی‌دانم کجا برده… نزدیکای ظهر زنگ زد و گفت بهزیستی بچه‌ها را تحویل نمی‌ده و… دیدم خیلی مشکوک و دستپاچه حرف می‌زند خودم را به کلانتری رساندم و از آن‌ها کمک خواستم وقتی دستگیرش کردند آنجا اعتراف کرد و جای بچه‌ها را گفت.

فارس: کجا آن‌ها را دفن کرده بود و چرا این دو فرزند دوقلویش را انتخاب کرده بود؟

توی اتاق جفتی که همیشه فقط خودش از آن استفاده می‌کرده برده بود و حدس می‌زنم به خاطر اینکه کم سن و سال و سبک بودند آن‌ها را انتخاب کرده است.

فارس: در اعترافات همسرتان اتهامات مختلفی را متوجه شما و دیگران کرده است فکر می‌کنید انگیزه اصلی او از ارتکاب چنین جنایتی چیست؟

در زندگی زناشویی اختلاف نظر آن چنانی دیده نمی‌شود جز بیکاری و به تبع آن عصبانیتی که با آن درگیر است اعتیاد باعث شده در خیلی از موارد کنترل خود را از دست بدهد ولی هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم کار به این نقطه برسد.

به گزارش فارس، شادگان که از شهرهای قدیمی استان خوزستان است با آمار بالای بیکاری مواجه است و زمان دسترسی به مواد مخدر در این شهرستان محروم فوق‌العاده کم است که این می‌طلبد مسئولان استانی برای کم کردن آمار بیکاری که تبعات فوق‌العاده مخربی در اجتماع دارد تلاشی مضاعف و همتی جهادی داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس متاسفانه ازوقتی که شبکه آب روستایی درروستاهای شادگان تعویض گردیدشاهد قطع آب لوله کشی بیش ازحدهستیم بطوری که اکثراوقات حتی برای سه ساعت آب نیست متاسفانه مسئولین شهرستان هرکدام یک دلیل خاصی دارند. یکی می گوید ازدارخوین آب قطع می شود.یکی می گویدلوله چهل اینچ پرازگل است .دیگری می گوید نگهبانان پمپپاژها آب به موقع ذخیره نمی کنندو.... این سوال پیش می آید پس چرادرشهرشادگان همیشه آب هست وفقط این روستاییان هستندکه ازاین نعمت بی بهره می مانند.باکمال تاسف هیچ مسئولی جوابگونیست.ای کاش محل زندگی مسئولین درروستاهاباشدتادردمردم رادرک کنند.باورکنیدبعضی ازمسئولین به فکرخدمت نیامده اندفقط به فکر...صدای مردم به جایی نمی رسد.مادرکشوری زندگی می کنیم که رهبر کبیرانقلاب امام خمینی ره می گویدمن یک خدمت گذاراین مردم هستم .ولی مسئولین شادگان آقای مردم ؟روستاییان شادگان شکایت خودرابه خدابکنیدالی الله اشکی لااله الناس اشتکی.