پتروشیمی بندر امام ماهشهر برای ورود به لیگ پینگ پنگ ۶.۵ میلیون تومان پرداخت میکند

خورنا: داریوش ضرغامپور گفت: در جلسه ساعت یک بعد ظهر که مربوط به لیگ پینگ پنگ بزرگ سالان بود نمایندگان تیم علیصدر همدان، دانشگاه آزاد تهران، پتروشیمی نوری عسلویه، تام تواتر بندر عباس،‌پتروشیمی بندر امام ماهشهر، نفت سپاهان اصفهان،‌ هیئت قزوین حضور داشتند البته هیئت قزوین قرار است حامی مالی بگیرد و به زودی با نام حامی خود در رقابت ها حاضر شود.

وی درباره مصوبات جلسه تصریح کرد: در ابتدا تیمها از مبلغ ورودی به لیگ ابراز ناراحتی کردند که پس از اعتراض آنها مبنی بر زیاد بودن این مبلغ صحبتهایی که با ریاست فدراسیون محمد زارع پور  انجام دادیم قرار شد از مبلغ ۸ میلیون که ابتدا گفته بودیم به ۶ و نیم میلیون کاهش یابد که نسبت به سال گذشته ۵۰۰ هزار تومان بالا رفته است.

ضرغامپور درباره جذب بازیکنان خاطر نشان کرد: یکی از تصمیمات مهم این بود که هر بازیکن فقط می تواند در یک تیم بازی کند و نمی شود مانند گذشته هم در لیگ جوانان و امید باشد و هم در بزرگ سالان بازی کند.

وی افزود: محدودیت  رنکینگ بازیکنان خارجی که باید زیر ۲۰۰ باشد یکی از اعتراضات باشگاهها بود و آنها معتقد بودند که اگر بخواهند بازیکن خارجی جذب کنند مسلم است که بازیکنی را می گیرند از بازیکنان ایرانی قوی تر باشد حالا ممکن است رنکینگ آنها کمتر از ۲۰۰ نباشد اما پینگ پنگ قوی تری نسبت به ایرانیها داشته باشند که ما این اظهارات را پذیرفتیم و محدودیت رنکینگ زیر ۲۰۰ بازیکنان خارجی برداشته شد .

ضرغامپور ادامه د اد:  تیم ها تا ۲۰ مهر ماه مهلت دارند مدارک خود را تحویل دهند وبعد از قرعه کشی رقابت های لیگ بزرگ  سالان از هفته اول آبان ماه آغا زشود.

وی در خصوص اینکه قرار بود مسابقات از ۲۰ مهر برگزار شود وچرا تاخیر افتاد گفت: بنا به درخواست باشگاهها زیرا آنها بیان کردند که مهلت جذب بازیکن ندارند .

مسئول سازمان لیگ از جلسه ساعت ۳ و برای لیگ جوانان و امید بیان کرد: این جلسه با حضور ۶ تیم صنعت  نفت آبادان، مناطق نفت خیز جنوب، پتروشیمی بندر امام ماهشهر، دانشگاه آزاد، نخ تابان سپاهان و هیئت قزوین برگزار شد البته دو تیم دلفین اهواز و پتروشیمی نوری عسلویه هم اعلام کردند چون هنوز با مدیر عامل خود صحبت نکرده اند در جلسه نمی آیند اما به محض موافقت  مدیر عامل حتما  در لیگ جوانان و امید حاضر می شوند.

وی اضافه کرد: ورودی این تیمها مبلغ ۳ میلیون تومان است که باز هم نسبت به سال گذشته ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته و تیمها تا ۱۵ مهر حق ارائه مدارک دارند شروع مسابقات ۲۷ مهر ماه خواهد بود.

ضرغامپور در پاسخ به اینکه جذب بازیکنان دسته برتر چه محدودیتی خواهد داشت بیان کرد: در لیگ جوانان و امید محدودیتی ندارد اما در لیگ بزرگ سالان هر تیم می تواند فقط از ۳ بازیکن دسته برتر استفاده کند که دو نفر آنها می توانند جزو ۶ نفر اول  آخرین رده بندی رقابت های دسته برتر بزرگ سالان باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *